فیلم | مدلینگ فرشته حسینی او را شبیه کارگران ساختمانی کرد!

فیلم |  مدلینگ فرشته حسینی او را شبیه کارگران ساختمانی کرد!

به تازگی کلیپی از فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از ورود او به صنعت مدلینگ دارد.

کلیپ مدلینگ فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده

برخی از کاربران در اینستاگرام گفتند که او در این کلیپ شبیه یک کارگر ساختمانی است و نباید اینطور لباس بپوشد.

فیلم | بازیکن سنگین وزن جواد خبانی در دربی صد و دوم مقابل لژ پرسپولیس پنالتی را گرفت.

فریشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) هنرپیشه اهل افغانستان و اهل ایران است.

وی فعالیت هنری خود را از 9 سالگی در تئاتر آغاز کرد.

سپس در سال 1393 فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «برو» به کارگردانی نوید محمودی آغاز کرد.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان در تهران به دنیا آمد. او در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. حسینی از فارغ التحصیلان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی از 9 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به دلیل حساسیت های خانواده فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او علاوه بر تئاتر، در فیلم و مستند نیز بازی کرده است.

او در سال 1393 برای اولین بار در فیلم مستند بازیگر خوشبخت من به کارگردانی سامره رضایی جلوی دوربین رفت و همچنین برای بازی در فیلم برو به کارگردانی نوید جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی مراکش را از آن خود کرد. محمودی.

نوشته فیلم مدلینگ فرشته حسینی او را شبیه کارگران ساختمانی کرد! اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.