فیلم کامل تشییع و خاکسپاری شهرام عبدلی با حضور بازیگران + تصاویر – شعبون ⭐️

کامل تشییع و خاکسپاری شهرام عبدلی با حضور بازیگران

مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی بازیگر سینما که در 46 سالگی بر اثر خونریزی مغزی درگذشت با حضور بسیاری از بازیگران و هنرمندان از مقابل خانه هنرمندان تهران برگزار شد.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری

پیکر شهرام عبدلی پس از تشییع در حرم امام رضا (ع) به تهران منتقل و از مقابل خانه هنرمندان تشییع شد تا در خانه ابدی به خاک سپرده شود.

در این مراسم بازیگران مطرحی چون کروش، سلیمانی، جواد هاشمی، شهره سلطانی، آناهیتا همتی، میرطاهر مظلومی و بسیاری از بازیگرانی که در کنار او به ایفای نقش پرداختند، حضور داشتند.

شهرام عبدلی سال‌ها بازیگری حرفه‌ای داشت اما متأسفانه در روز شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۰۱ درگذشت.

ایشان سابقه بازی در فیلم ها و سریال های زیادی را دارد و برای بازی در سریال آسوده باش به مشهد رفت، متاسفانه عمر زیادی نداشت و درگذشت.

تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس

زندگینامه

شهرام عبدلی در نهم اردیبهشت 1355 در تهران به دنیا آمد و اولین گام های خود را در تلویزیون با سریال همسفر در سال 1379 برداشت.

او که اصالتاً اردبیلی است، یک برادر دارد و دوران نوجوانی خود را در قلعه مرغی یکی از روستاهای تهران گذراند و بعد به اکباتان نقل مکان کرد.

سوابق

شهرام عبدلی سال ها در تئاتر بود، بیش از 8 سال تئاتر کار کرد و سپس جلوی دوربین کارگردان معروف قاسم جعفری به ایفای نقش پرداخت.

آقای شهرام عبدلی متاهل و دارای دو فرزند است.

درباره علت مرگش گفته می شود او برای بازی در سریال آسوده باش که برای شبکه تلویزیونی خانگی در حال ساخت است و در اواسط قسمت های این سریال در حالی که در حال استراحت بودند به مشهد رفته بود. در هتل دچار خونریزی مغزی شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و به کما رفت و چند روز بعد درگذشت.

نوشته کامل فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری شهرام عبدلی با حضور بازیگران + فیلم اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.