فیلم کامل کنسرت زانکو با خواننده در برج میلاد جنجالی شد – اندلرن ⭐️

کامل کنسرت زانکو با خواننده در برج میلاد جنجالی

زانکو خواننده پاپ کشورمان روز گذشته کنسرتی را در برج میلاد برگزار کرد که مورد توجه رسانه های کشورمان قرار گرفت و یکی از خبرگزاری های رسمی از کنسرت وی به عنوان رویدادی شاخص در موسیقی ایرانی خبر داد که با واکنش های بسیاری همراه بود.

فیلم کامل کنسرت زانکو با خواننده در برج میلاد

از دیگر حواشی این کنسرت حضور یک خواننده زن به عنوان گروه کر بود که ویژگی های خاص خود را در شبکه های اجتماعی داشت.

بسیاری از کاربران بر این باورند که این خواننده صرفا با گذاشتن آهنگی در اینترنت به شهرت رسیده و اجرای کنسرتش برای کسب درآمد شخصی بوده است.

به خواننده هایی که کنسرت می دهند حمله کنید

در روزهای اخیر در فضای مجازی فشارهای زیادی به خوانندگان وارد شده و آنها را به عدم اجرای کنسرت تشویق کرده و آنها را به اجرای کنسرت تهدید کرده است.

فیلم کاملس با یک خواننده در برج میلاد جنجالی شد

رسانه های ضد انقلاب با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور که منجر به کشته شدن تعدادی از مردم در تظاهرات شده است، سعی در حمله به خوانندگانی که قصد برگزاری کنسرت داشتند و آنها را خائن می نامند، اکنون رسانه های ضد انقلاب می دانند. خوانندگان به عنوان توهین به شهدا کنسرت برگزار کنند و به همین دلیل فضا را برای خوانندگان کشورمان در فضای مجازی تنگ و سختگیر می کنند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا کرد

واکنش امید جهان به توهین کاربران شبکه های اجتماعی

پرواز کنسرت همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

کنسرت حسن ریوندی جنجالی شد

امید جهان و زانکو از جمله خوانندگانی هستند که با اجرای کنسرت جنجال زیادی به پا کردند و مورد هجمه قرار گرفتند.امید جهان در اینستاگرام خود به این هجمه ها و توهین ها پاسخ داد و گفت که همه مردم به مهمانی می روند اما اگر کنسرت بگذاریم، زشت است، یک ماه خانه اجاره می کنیم و باید نانمان را دربیاوریم و کارمان آواز خواندن است.

کنسرت زانکو با خواننده زن در برج میلاد جنجالی شد اولین بار در شبونی ⭐️ پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.