فیلم گفتگوی شهاب حسینی با پردیس احمدیه پربیننده شد!

فیلم گفتگوی شهاب حسینی با پردیس احمدیه پربیننده شد!

این روزها سریال پوست شیر ​​بینندگان زیادی دارد و به تیتر اخبار رسیده است.

به گزارش صبح امروز، ویدئویی از مصاحبه پردیس احمدیه با شهاب حسینی دو بازیگر اصلی این سریال بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

پردیس احمدیه به عنوان دوست سارا بهرامی در یکی از برنامه های همرافی به میزبانی شهاب حسینی شرکت کرد.

 

نگاهی به بازی سارا بهرامی و پردیس احمدیه در سریال سرکوب

فیلمو: فیلم سینمایی «سرکوب» اولین اثر رضا گوران کارگردان سرشناس تئاتر است که چندی پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

سارا بهرامی

یک سال پس از بازیگر شدن سیمرغ، او باید در انتخاب پروژه های بعدی خود با چالش های جدی مواجه شده باشد. فیلم «سرکوب» یکی از این انتخاب هاست تا مسیری متفاوت برای این بازیگر رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

دلیل توهین و توهین به سازندگان پوست شیر ​​چه بود؟

گاف هایی که مخاطبان سریال «پوست شیر» را طمع کرد

نوع اجرای چنین فیلمی با فضاهای محدود بسیار نزدیک به کنش تئاتری است و به همین دلیل انتخاب بازیگرانی چون سارا بهرامی با سابقه طولانی در هنر نمایش و صحنه تئاتر به درستی انجام شده است. این پروژه.

سارا بهرامی در حیطه توانایی ها و تاثیرات شخصیتی خود در “سرکوب” بسیار چشمگیر ظاهر شده است و بخش های مهمی از اوج و فرودهای احساسی فیلم به فرم و نحوه بازی او بستگی دارد.

با دیدن بازی بهرامی در سرکوب می توان مطمئن شد که توانایی این بازیگر طیف وسیعی از نقش های مختلف را در بر می گیرد.

پردیس احمدیه

ضلع پنجم بازیگران زن «سرکوب» توسط جوانترین آنها، پردیس احمدیه تشکیل می شود. بازیگری که با فیلم «لاک قرمز» بسیار درخشان ظاهر شد و نوید ظهور چهره ای جوان و با استعداد در سینمای ایران را داد.

حضور در فیلم سرکوب و بازی در کنار بازیگران باتجربه این پروژه قطعا یکی دیگر از گام های مثبت در کارنامه این بازیگر است.

مهم ترین ویژگی بازی پردیس احمدیه در فیلم سرکوب، نقش برونگرای او با گریمی تند و افراطی است که کاملا با تصویر این بازیگر متفاوت است.

با دیدن «سرکوب» مسیر مقابل پردیس احمدیه کاملا قابل ردیابی است.

به خصوص که از سال آینده پروژه های مهمی چون «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان و «لمینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی را در کار خواهد داشت. آثاری که در آنها می درخشد مطمئناً می تواند راه را برای درخشش بیشتر در سینمای ایران هموار کند.

ویدیوی گفتگو و گفتگو پردیس شهاب حسینی و احمدیه بازدید زیادی داشته است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.