فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse در جایگاه اول باکس آفیس داخلی و سقوط فیلم The Flash | اندلرن

فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse در جایگاه اول باکس آفیس داخلی و سقوط فیلم The Flash |  اندلرن

از آنجایی که فیلم شماره 1 هفته گذشته، فلش، دچار افت تاریخی شد و جای خود را به اکران های کامل داد تا رتبه اول باکس آفیس آخر هفته را به خود اختصاص دهد. دو فیلم انیمیشن سونی، Spider-Man: Across the Spider-Verse و Disney’s Elemental، این آخر هفته پس از یک دوره فشرده که به پایان رسید (و ممکن است فردا بسیار متفاوت به نظر برسد) دو جایگاه برتر باکس آفیس را به خود اختصاص دادند. ). همه اینها نشان می دهد که تماشاگران خانوادگی در این فصل فیلم تابستانی کمتر مورد توجه قرار می گیرند و فرنچایزهای قدیمی دیگر کافی نیستند.

اما در حال حاضر، Across the Spider-Verse تخمین زده می شود که پس از دو هفته جایگاه اول را به دست بیاورد. در حالی که در آخر هفته افتتاحیه‌اش تعداد زیادی داشت، دو فریم بعدی را در جایگاه دوم و سوم قرار داد، با Transformers: Rise of the Beasts و The Flash که حواس‌پرتی‌های موقتی را برای مخاطب ایجاد کردند. اما با افت هر دو فیلم، «Across the Spider-Verse» در چهارمین آخر هفته اکران خود با 19.3 میلیون دلار به رتبه اول بازگشت و مجموع فروش داخلی خود را به 317 میلیون دلار رساند. این فیلم هفته گذشته از مرز 500 میلیون در سراسر جهان عبور کرد.

Elemental پس از اولین فروش 29 میلیون دلاری خود، دومین پایین‌ترین قیمت در تاریخ پیکسار، افت کرد، اما به نظر می‌رسد که نشانه‌هایی از حیات را نشان می‌دهد، زیرا این آخر هفته با 39 درصد کاهش به 18.5 میلیون دلار رسید. بدین ترتیب مجموع فروش داخلی فیلم به 65 میلیون دلار می رسد. در حالی که هنوز هیچ شانسی وجود ندارد که بتواند با اجراهای باکس آفیس برخی از موفقیت‌های گذشته پیکسار (یا حتی برخی از شکست‌های استودیو) مطابقت داشته باشد، وقتی همه چیز گفته شود و انجام شود، حداقل می‌تواند تا حدودی قابل احترام باشد. ساخته شده است. «فلش» از دی‌سی که این آخر هفته پس از ثبت یکی از بدترین افت‌های آخر هفته دوم برای یک فیلم ابرقهرمانی (73 درصد) در جایگاه سوم قرار گرفت، 15.3 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم پس از گذشت 10 روز از اکران در سینما هنوز از مرز 100 میلیون دلار در داخل کشور عبور نکرده و در سراسر جهان با مشکل مواجه است. برادران وارنر قبلاً مجبور شده بود با شکست های پشت سر هم بلک آدام و شزم مقابله کند! Fury of the Gods و The Flash که توسط استودیو به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده معرفی شد، نتوانستند ثروت برادران وارنر را تغییر دهند. تنها کاری که هر کسی می‌تواند در این مرحله انجام دهد این است که گذشته را پشت سر بگذارد و روی آینده تمرکز کند. یک DC Universe که دوباره راه اندازی شده است که جیمز گان یکی از مدیران اجرایی آن در حال ساختن آن است.

اکران جدید بزرگ این هفته، No Hard Feelings سونی، پس از صدرنشینی باکس آفیس در روز جمعه، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد. این فیلم به دلیل اینکه یکی از معدود کمدی‌های استودیویی با درجه R است که شاهد اکران مناسبی در دوران پس از همه‌گیری است، متمایز است. No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس در نقش زنی هزاره که برای «استخدام» یک جوان درونگرا استخدام شده بود، در آخر هفته افتتاحیه 15.1 میلیون دلار به دست آورد و در بیش از 3200 سینما به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: شما به مهمانی سورپرایز باربی برای اکران فیلم دعوت شده اید

DCEU تنها فرنچایزی نبود که این آخر هفته سقوط کرد

در پایان پنج تای برتر، Rise of the Beasts قرار دارد، 200 میلیون دلاری دیگر که آنطور که هر کسی دوست داشت، خوب عمل نمی کند. ششمین فیلم در فرانچایز اکشن طولانی مدت توانست در سومین آخر هفته اکران خود تنها 11.6 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش داخلی خود را به 122 میلیون دلار برساند. این فیلم در این هفته از مرز 300 میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرد. در حالی که مطمئناً می تواند از فروش داخلی 127 میلیون دلاری Bumblebee بالاتر برود، اگر Rise of the Beasts نتواند از فروش جهانی 465 میلیون دلاری آن فیلم عبور کند، پارامونت باید در برنامه های بزرگ خود برای این فرنچایز تجدید نظر کند. آینده.

اما در اینجا چند خبر دلگرم کننده برای پایین آوردن پرده وجود دارد: فیلم جدید وس اندرسون، شهر سیارک ها، پس از اینکه یک هفته پیش تعداد اکران های محدودی را به ثبت رساند، این آخر هفته در سراسر کشور اکران شد. این فیلم در بیش از 1600 سینمای داخلی 9 میلیون دلار فروخت و آن را در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین اکران های داخلی اندرسون قرار داد. می‌توانید مصاحبه ما با اسکارلت جوهانسون و جیسون شوارتزمن ستاره‌های شهر سیارک‌ها را در زیر بررسی کنید و برای به‌روزرسانی‌های بیشتر با اندلرن همراه باشید.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.