فیلم The Legend of Zelda در اندلرن در دست ساخت است

فیلم The Legend of Zelda در اندلرن در دست ساخت است

فیلم Legend of Zelda در دست ساخت است. پس از اقتباس میلیارد دلاری یونیورسال از برادران سوپر ماریو، نینتندو با سونی پیکچرز اینترتینمنت در پروژه جدید زلدا همکاری می کند.

وس بال کارگردان سه گانه Maze Runner کارگردانی این فیلم لایو اکشن و سونی نیز توزیع آن را بر عهده خواهد داشت. Nintendo و Avi Arad’s Arad Productions پشت این فیلم هستند که توسط غول بازی های ویدیویی و سونی تامین مالی خواهد شد.

شیگرو میاموتو، کارگردان نماینده و کارگردان نینتندو، که تهیه کننده این فیلم است، روز سه شنبه در سایت شبکه اجتماعی X منتشر کرد که او و آراد “سال هاست روی یک نسخه لایو اکشن کار می کنند.”

میاموتو ادامه داد:

ما رسماً توسعه فیلم را آغاز کرده‌ایم و خود نینتندو به شدت درگیر تولید آن است. تکمیل آن به زمان نیاز دارد، اما امیدوارم که شما مشتاق دیدن آن باشید.

بال اولین کارگردانی خود را با فیلم The Maze Runner در سال 2014 انجام داد و از رمان های دیستوپیایی جیمز داشنر در سه فیلم اقتباس کرد که هر کدام دامنه خود را گسترش دادند.

زلدا جواهری از امپراتوری نینتندو است که قدمت آن به اولین بازی در سال 1986 بازمی‌گردد. بازی‌های الهام‌گرفته از فانتزی هزاران سال را در بر می‌گیرند و معمولاً داستان پسری به نام لینک را روایت می‌کنند که باید پادشاهی Hyrule و شاهزاده خانم آن را نجات دهد. نام مستعار زلدا که گاهی در سمت راست او قرار دارد قهرمان است. لینک باید گانون شیطانی را که به دنبال جمع آوری هر سه قطعه تری فورس برای به دست آوردن قدرت نهایی است، شکست دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سال 2024 لیست موردانتظارترین فیلم های سال 2024

این بازی‌ها به‌خاطر جابجایی مرزهای تاریخ و تکنولوژی شناخته می‌شوند، به‌طوری‌که The Legend of Zelda: The Breath of the Wild در سال ۲۰۱۷ و دنباله ۲۰۲۲ Tears of the Kingdom یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران‌ها محسوب می‌شوند. تا به امروز 20 بازی در سری اصلی وجود داشته است.

نینتندو به شدت از خواص خود محافظت می کند و تا این سال، از سال 1993 برادران سوپر ماریو، با بازی باب هاسکینز و جان لگوئیزامو در نقش لوله کش معروف، فیلمی اقتباسی منتشر نکرده بود. اما آن فیلم که توسط یونیورسال و با بازی کریس پرت توزیع شد، با فروش 1.3 میلیارد دلاری به موفقیت بزرگی تبدیل شد. نتفلیکس قبلاً تلاش کرده بود تا انیمیشن افسانه زلدا را از روی زمین پخش کند و آن را در سال 2015 توسعه داد، اما هرگز محقق نشد. پیش از این به عنوان یک سریال انیمیشن آمریکایی در سال 1989 اقتباس شده بود.

منبع خبر: hollywoodreporter

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.