قابلیت‌های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق افتاد – TechRadar

قابلیت‌های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق افتاد – TechRadar

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اپل در نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 18 به تدریج عملکردهای خود را مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد. اگرچه برخی از این ویژگی‌ها پس از عرضه آیفون 16 در iOS 18.1 در دسترس خواهند بود، اما کاربران احتمالاً باید منتظر بمانند تا آنها را دریافت کنند. قابلیت های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا انتشار iOS 18.2 صبر کنید.

بر اساس این گزارش اپل اینسایدر احتمالاً دارندگان آینده آیفون 16 منتشر شده، از قبل می دانند هوش اپل (هوش مصنوعی اپل) در هنگام راه اندازی به عنوان بخشی از iOS 18 در دسترس نخواهد بود. بر اساس نسخه های بتا توسعه دهندگان، به نظر می رسد که ویژگی های Apple Intelligence تا زمان به روز رسانی iOS 18.1 در دسترس نخواهد بود.

قابلیت های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل با تاخیر مواجه شده است

خبرنامه بلومبرگ نشان داد که قابلیت‌های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق افتاده است. این ویژگی ها عبارتند از Image Playground، اپلیکیشنی برای ایجاد تصاویر بر اساس دستورات متنی، و Genmoji که ایموجی های مبتنی بر هوش مصنوعی را بر اساس درخواست کاربران تولید می کند.

کاربران احتمالا باید تا دسامبر منتظر بمانند تا این ویژگی ها را در نسخه های غیر توسعه دهنده ببینند.

تصمیم اپل برای به تاخیر انداختن انتشار این ویژگی‌ها به دلیل رویکرد تدریجی آن برای عرضه آن‌ها است. این رویکرد به اپل اجازه می دهد تا آنها را با دقت بیشتری آزمایش و توسعه دهد. این بدان معنی است که در ابتدا فقط برخی از ابزارهای هوش مصنوعی اپل مانند ابزار پاکسازی تصویر در برنامه Photos و ابزارهای مبتنی بر متن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، این اولین ویژگی هوشمند اپل نیست که با تاخیر مواجه می شود. ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار صوتی سیری و سایر تغییرات مرتبط با سیری نیز تا سال 2025 اجرا نخواهد شد.

قابلیت های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق خواهد افتاد

هوش مصنوعی اپل دیر به اروپا می رسد

در حالی که اکثر کاربران در سراسر جهان منتظر دریافت Apple Intelligence بر روی دستگاه های خود هستند، کاربران اروپایی احتمالاً باید بیشتر از سایرین منتظر بمانند. اپل در ماه ژوئن هشدار داد که به دلیل قوانین رقابت دیجیتال جدید در اتحادیه اروپا، این ویژگی ها و برخی ویژگی های جدید دیگر برای آیفون های منطقه در دسترس نخواهد بود. با این حال، اپل اعلام کرده است که “بسیار انگیزه” دارد تا در نهایت این ویژگی ها را ارائه دهد.

در همان ماه، مارگارت وستاگر، رئیس رقابت اتحادیه اروپا، این اعلامیه را تلاشی برای جلوگیری از رقابت در بازار تحت سلطه اپل توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

  • اپل واچ سری 10 دارای تشخیص آپنه خواب است
  • اپل دیگر گوشی هایی با پنل LCD تولید نخواهد کرد. آیفون SE به صفحه نمایش OLED نیز مجهز بود
  • سامسونگ هدفونی برای رقابت با Apple Vision Pro ندارد. دستگاه واقعیت افزوده سامسونگ چیست؟

مقاله قابلیت‌های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا زمانی که iOS 18.2 برای اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شود به تأخیر می‌افتد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.