قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 را در ویرایش عکس واقعی – بازیگرها ببینید

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 را در ویرایش عکس واقعی – بازیگرها ببینید

مشاهده قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در ویرایش واقعی عکس اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در چند قدمی برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ، رویدادی دیگر قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy S24 در ویرایش عکس این را یکی از منابع فاش کرد.

کسانی که از افشای گلکسی S24 اجتناب کردند، باید چند روز دیگر نظرات خود را حفظ کنند، زیرا کمتر از پنج روز دیگر به رویداد Unpacked بعدی سامسونگ باقی مانده است. از سوی دیگر، برای کسانی که می خواهند در اسرع وقت بیشتر بدانند، همه چیز دقیقاً همانطور که انتظار می رود پیش می رود و هر روز جزئیات بیشتری در مورد پرچمدار آینده کره ای تایید می شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • نگاه کنید: تصاویر واقعی از Galaxy S24 Ultra منتشر شد
  • ویژگی محافظ صفحه نمایش قدیمی به گوشی های گلکسی باز می گردد
  • گلکسی اس 24 پلاس با تراشه اسنپدراگون در همه بازارها عرضه خواهد شد
  • نتایج مقایسه ای سری گلکسی اس 24 سامسونگ قدرت پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون را نشان داد.

قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy S24 در ویرایش عکس

اخیراً تصاویر زیادی به فضای مجازی و اینترنت راه یافته است و اکنون به لطف منبعی آگاه در صنعت فناوری، چند مورد دیگر را نیز در اختیار داریم. این فاش برای کسانی که مشتاقانه منتظر تمام ویژگی های هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 هستند جالب است و روش جالبی را برای استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس نشان می دهد.

قبلاً شنیده‌ایم که گلکسی S24، S24+ و S24 Ultra دارای ویژگی‌هایی مانند انتخاب و جابجایی اشیا در عکس‌های موجود خواهند بود و نمونه‌ای از آن را می‌توان در یکی از تصاویر فاش شده مشاهده کرد:

در عکس یک دوچرخه سوار در حال حرکت، هوش مصنوعی گلکسی اس 24 برای بالا بردن سطح شیب دار، بالاتر از زمانی که عکس گرفته شده در هوا استفاده می شود.

شما به سادگی قادر نخواهید بود اشیاء را جابجا کنید. همانطور که سامسونگ در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی برای رویداد Unpacked نشان داد، می‌توانید آنها را کوچک کرده و بچرخانید. با این حال، باید دید که عکس ویرایش شده چقدر خوب خواهد بود، زیرا ممکن است تولید داده های مصنوعی برای پر کردن فضایی که در ابتدا اشیاء جابجا شده بودند، دشوار باشد. همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد اما زمانی که این گوشی ها به دست کاربران معمولی برسد، نظر بهتر و دقیق تری در مورد هوش مصنوعی سامسونگ داده خواهد شد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 را در ویرایش عکس واقعی – بازیگرها ببینید

سایر جزئیات فاش شده در این فاش شدن شامل تعداد مگاپیکسل و ظرفیت زوم دوربین است. همانطور که می دانیم گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که می تواند 2 برابر بدون زوم عکس بگیرد، زوم اپتیکال 3 برابر و 5 برابر توسط لنزهای تله فوتو 10 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی انجام می شود و ضبط عکس های با زاویه باز و سلفی های فوق با استفاده از آن انجام می شود. دوربین های 12 مگاپیکسلی. مانند Galaxy S23 Ultra.

دوربین‌های گلکسی S24 و S24+ مانند سری S23 باقی خواهند ماند: 50 مگاپیکسل اصلی (با زوم اپتیکال 2 برابر)، 3 برابر تله فوتو اپتیکال، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین جلو 12 مگاپیکسل. هیچ تاییدی مبنی بر اینکه آیا سامسونگ از سنسورهای جدیدتری برای هر یک از دوربین های سری گلکسی اس 24 استفاده خواهد کرد یا خیر وجود ندارد، اما باید بدانیم چه زمانی این گوشی ها در 17 ژانویه رونمایی می شوند.

بیشتر بخوانید:

  • رندرهای آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس منتشر شد. طراحی تکراری و تغییرات جزئی!
  • آپدیت HyperOS برای Xiaomi 13 Pro منتشر شد
  • سیری در سال 2024 با هوش مصنوعی مولد وارد عرصه رقابت خواهد شد
  • ببینید: نمونه عکس های دوربین Oppo Find X7 Ultra منتشر شد

نظر شما درباره قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در ویرایش عکس چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مشاهده قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در ویرایش واقعی عکس اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.