قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI به زودی در برنامه های غیرسامسونگ – Tekrato – در دسترس خواهد بود

قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI به زودی در برنامه های غیرسامسونگ – Tekrato – در دسترس خواهد بود

مقاله قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی Galaxy به زودی در برنامه‌های غیرسامسونگ در دسترس خواهد بود و اولین بار در وب‌سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخبار جدید سامسونگ منتشر شد قابلیت ترجمه زنده گسترش یافته است به برنامه های غیر سامسونگ می دهد. این بدان معناست که کاربران دیگر محدود به استفاده از اپلیکیشن های سامسونگ برای دسترسی به این ویژگی نخواهند بود.این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که در حین مکالمه با استفاده از برنامه های مورد علاقه خود همچنان به ترجمه زنده دسترسی داشته باشند. اگرچه غول فناوری کره ای زمان دقیقی را برای عرضه این ویژگی اعلام نکرده است، اما احتمالاً با ارائه گوشی های تاشو جدید سامسونگ فاش خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024

تعریف تابع ترجمه زنده

وقتی سامسونگ ویژگی Galaxy AI یکی از ویژگی های قابل توجه آن که با سری Galaxy S24 معرفی شد، ترجمه زنده بود. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بدون توجه به زبانی که صحبت می کنید یا طرف مقابل که با شما صحبت می کند، در طول تماس های تلفنی با یکدیگر ارتباط زنده برقرار کنند. علاوه بر این، این ویژگی امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی را فراهم می کند.

نکته قابل توجه این است که عملکرد ترجمه زنده برای گیرنده تماس، صرف نظر از نوع تلفن (اندروید، iOS، تلفن ساده یا حتی تلفن ثابت) کار می کند. اما در حال حاضر، با توجه به اینکه سایر برنامه های پشتیبانی تماس از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند، شما به عنوان تماس گیرنده باید از برنامه تماس بومی سامسونگ استفاده کنید.

خوشبختانه این محدودیت مهم به زودی تغییر خواهد کرد. با توجه به پست امروز Won-Jun Choi، معاون اجرایی و رئیس دفتر تحقیق و توسعه تجارت موبایل سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ اعلام کرد که ترجمه زنده به زودی از برنامه های تماس شخص ثالث پشتیبانی می کند. اگرچه سامسونگ مستقیماً این موضوع را نگفته است، اما به نظر می‌رسد که شامل برنامه‌های شماره‌گیر شخص ثالث و همچنین برنامه‌های چت با قابلیت تماس مانند WhatsApp می‌شود.

چوی در پست خود گفت:

به زودی، سامسونگ قدرت هوش مصنوعی Galaxy را فراتر از برنامه تماس اصلی سامسونگ گسترش می‌دهد و Live Translate را به سایر برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث گسترش می‌دهد تا از تماس صوتی پشتیبانی کند. بنابراین می توانید با دوستان یا همکاران خود به چندین زبان در برنامه های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید. و از آنجایی که این ویژگی در مدل ترجمه زبان هوش مصنوعی داخلی ما تعبیه شده است، کاربران ممکن است در هنگام استفاده از Live Translate، نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی داشته باشند، مانند اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی خارج از تلفن.

اگرچه Choi زمان دقیقی را برای این عرضه اعلام نکرده است، اما ممکن است این ویژگی با عرضه سری جدید گوشی های تاشو سامسونگ مانند Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 معرفی شود که انتظار می رود در ابتدای جولای راه اندازی شد.

سامسونگ در پستی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که حتی اگر Live Translate برای برنامه های شخص ثالث همراه با این گوشی ها نباشد، به احتمال زیاد امسال عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین هوش مصنوعی رایگان
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

منبع: اندروید اتوریتی

مقاله قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی Galaxy به زودی در برنامه‌های غیرسامسونگ در دسترس خواهد بود و اولین بار در وب‌سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.