قاتل ساحل در پوست شیر کیست ناپدری ساحل است یا تینا؟ – اندلرن ⭐️

ساحل در پوست شیر کیست ناپدری ساحل است یا

قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست

معمایی که قابل حدس شده است تینا فقط در دو قسمت نشان داده شد و صرفا برای انحراف ذهن مخاطب بود و قاتل ساحل به هیچ عنوان تینا و یا افراد اجیر شده از سوی او نیست.

احتمال بیشتری که وجود دارد بهزاد ناپدری ساحل است چرا که فقط در دو قسمت اول سریال حضور داشت و دیگر هیچ اثری از او نیست که احتمال میرود او از دشمنان قدیمی نعیم بوده و وقتی نعیم به زندان افتاده به سراغ همسر نعیم رفته و او را به عقد خود دراورده است و بعد از اینکه نعیم از زندان آزاد شد ترسیده و لیلا (همسر سابق نعیم) را طلاق داد و از خانه بیرون انداخت.

معمای پیچیده سریال پوست شیر

سرنوشت ساحل در سریال پوست شیر برای مخاطبان این سریال حسابی جذاب شده است بسیاری از مخاطبان سریال می خواهند بدانند که قاتل ساحل چه کسی است و چرا تصمیم به روبودن او گرفته است.

برادران محمودی سازنده این سریال جذاب و مهیج هستند با توجه به سوابق آنها همیشه در پایان داستان اتفاقات غافلگیر کننده ای رخ می دهد که باعث میشود مخاطبان سوپرایز شوند.

ساحل در قسمت چهاردهم (یا قسمت ششم فصل دوم) مشخص میشود چه زنده است اما چه کسی او را ربوده است مشخص نیست بسیاری از مخاطبان این سریال معتقد بودند که تینا دوست سابق صدرا اقدام به ربودن ساحل کرده است.

قاتل ساحل در پوست شیر کیست کار ناپدری ساحل است یا تینا؟

اما نشان دادن تینا در اوسط سریال صرفاً جهت انحراف ذهن مخاطب بود که در ادامه داستان به گونه دیگر پیش برود.

حالا برخی از مخاطبان این سریال معتقد هستند که ربوده شدن ساحل کار بهزاد ناپدری او می باشد به عقیده برخی از مخاطبان این سریال بهزاد با نعیم دشمنی قدیمی داشته که بعد از آزاد شدن نعیم از زندان اقدام به دزدیدن ساحل می کند.

نوشته قاتل ساحل در پوست شیر کیست ناپدری ساحل است یا تینا؟ اولین بار در اندلرن ⭐️. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.