قانونگذاری هوش مصنوعی در ایران به خرد جمعی – بازیگرها سپرده شده است

قانونگذاری هوش مصنوعی در ایران به خرد جمعی – بازیگرها سپرده شده است

قوانین هوش مصنوعی در ایران، همانطور که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد، به خرد جمعی واگذار شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با همراهی افراد فعال در این زمینه. هوش مصنوعی اولین نشست جمع سپاری قانونگذاری در این زمینه در کشور به منظور جمع آوری نقطه نظرات و نظرات کارشناسان و فعالان کشور برگزار شد. هدف از این نشست ایجاد قانون مناسب برای ارتقا و تسهیل فعالیت افراد فعال در حوزه هوش مصنوعی بود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این جلسه محمدمهدی غمامی معاون پژوهشی، آموزشی و حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سید محمد رضوی زاده رئیس ارتباطات شرکت کردند. پژوهشکده فناوری اطلاعات و سایر مدیران بخش خصوصی فعال در این حوزه، در خصوص چالش ها و فرصت های حوزه هوش مصنوعی در کشور و جهان نظر خود را ارائه کردند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • 18 کشور جهان توافق نامه بین المللی برای تضمین هوش مصنوعی را امضا کردند
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است
  • هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo مجهز خواهد شد

قوانین هوش مصنوعی در ایران به خرد جمعی سپرده شده است

رضوی زاده به عنوان رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جلسه ای اعلام کرد: قوانین در زمینه هوش مصنوعی خیلی مهمه وي افزود: تدوين، طراحي و قانونگذاري در حوزه هوش مصنوعي بر عهده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و پژوهشگاه فاوا است و هدف اصلي اين نشست حضور كليه فعالان اين حوزه است. هوش مصنوعی، هوش، به ویژه بخش خصوصی.”

قانون هوش مصنوعی در ایران
قانون هوش مصنوعی در ایران

رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید می کند که کشورهای دیگر توانسته اند در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گام های مهمی بردارند. اما هنوز قانون جامعی برای مدیریت این حوزه وجود ندارد. این نشان می دهد که بخش خصوصی از زمان معرفی این فناوری به کشور به لطف فعالیت های خود پیشرفت های مهمی داشته است. به عقیده وی، بخش خصوصی حتی از دولت در این زمینه پیشرفته تر است و بنابراین نباید قوانینی در دولت و حاکمیت ایجاد کنیم که جلوی رشد آن را بگیرد.

در ادامه این نشست سید محمد مهدی غمامی معاون پژوهشی، آموزشی و حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز عزم دولت در حوزه قانون گذاری هوش مصنوعی را مورد تاکید قرار داد. وی تاکید کرد: این قانون باید نظرات همه فعالان بخش خصوصی را در بر گیرد تا بتواند از ظرفیت کافی مورد انتظار کارشناسان این حوزه برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • چت ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های X را تجزیه و تحلیل می کند
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛ مدیر ناپلئون هوش مصنوعی را بمب هیدروژنی توصیف کرد

نظر شما در مورد چگونگی قانون هوش مصنوعی در ایران چیست؟ آیا تجربه استفاده از چت بات ها و سایر ابزارهای هوش مصنوعی را داشته اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

قوانین هوش مصنوعی در ایران، همانطور که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد، به خرد جمعی واگذار شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.