قتل وحشتناک «بازیگر محبوب» توسط برادر شوهرش/عکس

قتل وحشتناک «بازیگر محبوب» توسط برادر شوهرش/عکس

سریدوی کاپور هنرپیشه هندی و فوق ستاره بالیوود در 24 فوریه 2018 در سن 54 سالگی توسط برادر شوهرش به قتل رسید.

به گزارش صبح به نقل از موج باز، سریدوی کاپور بازیگر هندی و سوپراستار بالیوود در 24 فوریه 2018 در سن 54 سالگی در حالی که در شهر دبی اقامت داشت درگذشت و در اولین لحظات مرگ سریدوی برادرش -قانون، سانجی کاپور تایید شد.

پس از مرگ سیری دوی، رسانه ها علت مرگ او را سکته قلبی اعلام کردند که 2 روز بعد با اعلام نتایج کالبد شکافی تغییر کرد.

بر اساس اظهارات پزشکی قانونی، علت مرگ سریدوی از دست دادن هوشیاری در وان حمام هتل محل اقامت و غرق شدن در آب حمام بوده است.

پس از اعلام پزشکی قانونی، رسانه های دبی با تایید خبر منتشر شده اعلام کردند که کالبد شکافی سریدوی بازیگر هندی به پایان رسیده و علت مرگ وی مشخص است.

لازم به ذکر است که «سری دوی» برای شرکت در «مراسم عروسی خانوادگی» به دبی سفر کرده بود. پریانکا چوپرا ستاره سینمای هند در این باره نوشت: روز سیاهی است به همه طرفداران سریال تسلیت می گویم.

سریدوی در سال 1979 وارد دنیای بالیوود شد و با فیلم “شوک” نامی برای خود دست و پا کرد و اهالی صنعت فیلم هند او را به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگران می شناسند.

پس از آن در فیلم های بالیوودی ثابت شد و در بیش از 300 فیلم در طول پنج دهه جلوی دوربین رفت. این بازیگر آخرین بار در سال 1396 در فیلم «مامان» بازی کرد، «تکه ای از ماه»، «کودکان»، «ملکه مارها» و «آقای هند» از فیلم های کارنامه کاری سریدوی هستند.

متن قتل هولناک «بازیگر محبوب» توسط برادر همسرش/ اولین عکس بامداد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.