قدرتمندترین کنسول بازی جهان در راه است. مشخصات پلی استیشن ۵ پرو و ​​زمان انتشار آن لو رفت – بازیگرها

قدرتمندترین کنسول بازی جهان در راه است.  مشخصات پلی استیشن ۵ پرو و ​​زمان انتشار آن لو رفت – بازیگرها

قدرتمندترین کنسول بازی جهان در راه است. مشخصات پلی استیشن 5 پرو و ​​تاریخ انتشار اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology فاش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طبق اخبار منتشر شده سونی در حال کار بر روی نسخه پرو کنسول بازی پلی استیشن 5 است به نظر می رسد باید منتظر بمانیم. قوی ترین کنسول بازی دنیا. چرا که سونی محصول جدید خود را به یک پردازنده گرافیکی فوق العاده قدرتمند مجهز کرده است.

همانطور که کانال یوتیوب Moore’s Law is Dead گفت، قدرت گرافیکی PS5 Pro تا سه برابر PS5 است بودن. این ادعا بر اساس مستندات فنی رسمی ارائه شده برای PS5 Pro است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس از نظر هوش مصنوعی; جذاب ترین عناوین کنسول ایکس باکس را معرفی می کنیم

مشخصات قوی ترین کنسول بازی دنیا

تام هندرسون که قبلاً به عنوان یک منبع شناخته شده در صنعت بازی های ویدیویی شناخته می شد، تأیید کرد که اطلاعات ارائه شده صحیح است و سونی قصد دارد کنسول جدید خود را با نام آزمایشی “Trinity” در فصل تعطیلات 2024 عرضه کند.

طبق ادعای Moore’s Law is Dead، PS5 جدید با پردازنده ای که حداکثر 67 ترافلاپس قدرت محاسباتی را در محاسبات ممیز شناور 16 بیتی ارائه می دهد، 45 درصد بهبود عملکرد را نسبت به PS5 فعلی ارائه می دهد.

به گفته هندرسون، PS5 Pro احتمالاً تا سه برابر عملکرد بهتری در فرآیندهای ردیابی پرتو ارائه می دهد که در برخی موارد می تواند به چهار برابر برسد.

در سند منتشر شده همچنین به وجود فناوری PSSR (یا پلی استیشن Spectral Super Resolution) اشاره شده است که از هوش مصنوعی وضوح تصاویر را بهبود می بخشد. این فناوری می تواند قابلیت ارتقا رزولوشن تصاویر بازی را به 8K فراهم کند و همچنین در بهبود ردیابی پرتوها موثر باشد.

اگرچه اکانت Moore’s Law is Dead هنوز به عنوان منبع قابل اعتماد اطلاعات کنسول شناخته نشده است، اطلاعات ارائه شده توسط تام هندرسون تأیید شده است و منبع معتبر و قابل اعتمادی در صنعت محسوب می شود.

هندرسون قبلاً اعلام کرده بود که PS5 Pro در نوامبر 2024 عرضه خواهد شد، اما قیمت نهایی این کنسول هنوز فاش نشده است. قیمت PS5 Pro به دلیل افزایش قدرت پردازش احتمالاً به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت فعلی PS5 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های PS5
  • بهترین بازی های PS4
  • بهترین بازی های پلی استیشن 2
  • بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی
  • بهترین بازی های قدیمی از نظر هوش مصنوعی.
  • ما بهترین بازی های رایانه ای قدیمی را معرفی می کنیم.
  • بهترین بازی های دنیا.

قدرتمندترین کنسول بازی جهان در راه است. مشخصات پلی استیشن 5 پرو و ​​تاریخ انتشار اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology فاش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.