قسمت ۲۳ پوست شیر ​​کی میاد؟ زمان پخش قسمت بیست و سوم.

قسمت ۲۳ پوست شیر ​​کی میاد؟  زمان پخش قسمت بیست و سوم.

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد قسمت 23 پوست شیر ​​کی میاد؟ مطلبی در مورد جدول پخش قسمت بیست و سوم برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

قسمت 23 پوست شیر ​​چه روزی میاد؟

قسمت 7 از فصل سوم سریال پوست شیر ​​روز چهارشنبه 23 فروردین 1402 از ساعت 8 بر روی پلتفرم فیلم نت برای تمامی علاقمندان به این مجموعه در دسترس خواهد بود.

روز چهارشنبه می توانید با لینک های قانونی قسمت 23 سریال پست شیر ​​را از اینجا دانلود کنید.

پوستر و کاور قسمت 23 پوست شیر
پوستر و کاور قسمت 23 پوست شیر

همچنین می توانید این کلمه را در گوگل جستجو کنید “پوست شیر ​​بازیگرها” همین چهارشنبه به لینک دانلود قانونی قسمت بیست و سوم پوست شیر ​​در سایت بازیگرها مراجعه کنید.

تاکنون 22 قسمت از این سریال پخش شده است و هر روز نکات و حدس هایی برای ادامه سریال توسط علاقه مندان و علاقه مندان به این سریال زیبا انجام می شود.

همچنین می توانید نظر خود را در قسمت نظرات (در پایین سایت) بنویسید تا در اینجا قرار گیرد.

نظر برخی از بینندگان در مورد قسمت های پخش شده

نظر علیرضا خسرویان:

نظریه من این است که صدرا حاصل رابطه نامشروع صابر و خواهر رضا پروانه است و چون مادر یا عمویش برای او شناسنامه گرفته اند، صابر یکی از اعضای خانواده رضا پروانه در درگیری با منصور کشته نشده است. پلاستیک عمل جراحی و هویت جدیدی به نام بهزاد، تحت مراقبت لیلا قرار گرفت و ساحل را تصاحب کرد، به همین دلیل پس از اینکه متوجه شد نعیم زنده است، لیلا را دور انداخت. با رفتن به نعیم و اینکه بهزاد به لیلا گفته بود من برای باردار شدن مشکل دارم، کاملا دروغ گفت چون نمی خواست از همسر صمیمی ترین دوستش بچه دار شود. مژگان زمانی صیغه منصور بود و منصور طلاهایی را که ذخیره کرده بود به او داد. صدرا نزدیک می شود. او طبق نقشه قبلی به ساحل رفت، اما صدرا در میانه راه واقعا عاشق ساحل شد، به همین دلیل وجدانش دائماً او را عذاب می دهد، زیرا این صدرا بود که به منصور فاش کرد که به این شهر می رود. شمال ساحل و منصور به موقع رسید. در ضمن منصور همان درختی است که شیرین گفت خیلی نخبه است. او خوب می داند که یک فرد بی گناه را مقصر می داند. انگیزه قتل او ممکن است انتقام از دختران باشد، به جز دختری که مشکل دارد و ممکن است توسط دختری که قصد حمله به او را با ضربه ای به ناحیه تناسلی داشته، عقیم شده باشد و پسر دیگری به نام بهزاد نقاشی کرد توی اونی که نوشته بابا و مامان برن باغ، کاش منصور دیوونه بود و مژه هام، اظهارات افسر اطلاعاتی که اصرار داشت بره بازجویی و به منصور کد داد که هیچ مدرکی علیهش نیست و اینکه او به قتل صابر اعتراف کرد قبل از اتمام بازجویی به مادر منصور اطلاع داد که فردی که به ساحل شلیک کرده است، اگرچه من شک دارم ساحل مرده باشد، پسر علی استادیه است که می گوید یک ماه است آیفون خریده و با موتورسیکلت کار می کند. و منصور در بازجویی گفت این آدرس من است. قاتل فرار نکرد.

نظر علی:

به قاتل منصوره شک نکنید، نگاه کنید وقتی دستبند به دستش می زنند، مچ بند روی دست راستش هست که در صحنه ساحل تیراندازی و خفه کردنش در دست منصور بود.

—-

سلام قطعا شروع بازی دزدی ساحل با صدرا بود…صدرا عشقشو با یه نفر دیگه دید و هنوز نمیدونست اون شخص پدرشه…اما اتفاقات زیر خارج از صدرا بود. کنترل … ساکت.

———

داستان سریال در فصل 1 و 2 خیلی جالب پیش میره و تا ساحل میاد کنار و دوباره میکشه به منصور نگاه کن تا جایی که میدونی میگه جلوی تو کشته و میگه فکر کنم نکشته. تو نمی خواستی بکشی و وقتی پیش او رفتی ساحل بود و او را کشتند. این یک فلش بک است، ما به آنجا برمی گردیم. شیرین تعریف می کند که همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه نعیم از زندان به صابر زنگ زد و گفت همه چیز زیر سر منصور است. و اینکه گنج نبود و بعد منصور و صابر دعوا کردند و منصور صابر را کشت. حالا بیایید به جایی برگردیم که دوچرخه‌سوار در ساحل بالا آمد و تصادف کرد و او را در اینجا کشت. او می‌خواست نعیم بفهمد چقدر می‌توانست داشته باشد. اگر در لحظه آخر همه چیز خراب شد، یعنی همان اتفاقی که برای او و صابر افتاد و همه چیز در دقیقه 90 که می خواستند از مرز رد شوند، پرداخت. حالا چرا اعتراف نمیکنی و خیلی چیزای دیگه که نشون میدی خیلی مریض و حرفه ای هستن

دانلود قسمت 3 سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت 6 فصل 3 پوست شیر

دانلود قسمت 5 فصل 3 پوست شیر

لینک قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر

قسمت سوم از فصل سوم سریال پوست شیر

لینک قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

قسمت 1 فصل 3 سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت های فصل دوم سریال پوست شیر

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت هشتم + قسمت 16

لینک دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت هفتم + قسمت پانزدهم

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت ششم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل قسمت پنجم سریال پوست شیر ​​فصل دوم + لینک مستقیم قانونی

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت چهارم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت سوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

دانلود کامل فصل دوم قسمت دوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت اول سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

قسمت های پخش شده از فصل 1 سریال پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 8

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت هفتم

دانلود قسمت 6 سریال پوست شیر ​​فصل 1

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت پنجم

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 4

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت سوم

دانلود قسمت 2 فصل 1 سریال پوست شیر

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت اول

متن قسمت 23 پوست شیر ​​کی میاد؟ زمان پخش قسمت بیست و سوم اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.