قهرمان المپیک تکواندو؛ مهمان ویژه مراسم روز خبرنگار

قهرمان المپیک تکواندو؛ مهمان ویژه مراسم روز خبرنگار

هدف امروز: مراسم روز خبرنگار به همت شهرداری کرمانشاه در حالی برگزار شد که آرین سلیمی قهرمان المپیکی تکواندو مهمان ویژه این مراسم بود.
در این مراسم با حضور شهردار، معاونین شهردار و جمعی از پیشکسوتان رسانه از سلیمی به عنوان قهرمان بازی های المپیک تجلیل شد. شهردار کرمانشاه در این مراسم از نامگذاری یکی از اماکن ورزشی شهرداری کرمانشاه به پاس مدال تاریخی سلیمی در بازی های المپیک خبر داد.
شهردار کرمانشاه گفت: خبرنگاران صدای مردم را به گوش مسئولان می رسانند. بنابراین خبرنگاران باید این رسالت بزرگ را از نظر اخلاقی انجام دهند. مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، آرین سلیمی دارنده مدال طلای تکواندو المپیک پاریس و جمعی از خبرنگاران و خبرنگاران به همت شهرداری استان کرمانشاه برگزار شد. شهردار کرمانشاه در این مراسم کم نظیر نوروزی با تجلیل از مقام خبرنگاری به عنوان مخابره صدای مردم به مسئولان گفت: در نقد و قضاوت باید انصاف را رعایت کرد؛ یعنی خود را به جای مردم قرار دهید. آدمی که ما قضاوت می کنیم، با همه مشکلات، در واقع باید به شرایط قبلی، کمبودها و مشکلات فعلی هم توجه کنیم.
و افزود: باید در نظر داشته باشیم که همیشه با مجموعه ای از عوامل مواجه هستیم که نتیجه یکسانی خواهد داشت. در واقع، سخن گفتن آسان است، اما انجام آن و عمل به آن کار سختی است. بنابراین، ما باید انتقاد سازنده را با نیت بهبود کار انجام دهیم، نه خودنمایی. البته همیشه در همه جا عیب وجود خواهد داشت و ما از نقد منصفانه قدردانی می کنیم. شهردار استان کرمانشاه در این مراسم پای دردها و انتقادات خبرنگاران نشست. در پایان این مراسم کتاب «یاد ایام» نوشته سید عباسی کشمیری منتشر شد.

قهرمان تکواندوی پس از المپیک؛ مهمان ویژه مراسم روز خبرنگار اولین بار در روزنامه آرمان موج ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.