قهرمان جهان درگذشت

برمه

هدف امروز: “آندریاس برمه” گلزن تیم فوتبال آلمان در جام جهانی 1990 بر اثر ایست قلبی درگذشت. روزنامه آلمانی بیلد با اعلام خبر درگذشت آندریاس برمه نوشت: آندریاس نویسنده پیروزی آلمان غربی در فینال جام جهانی 1990 مقابل آرژانتین در سن 63 سالگی درگذشت. این مدافع چپ پا، پنالتی تعیین کننده فینال جام جهانی را در دقیقه 85 به گل تبدیل کرد تا با هدایت فرانتس بکن باوئر قهرمانی را در رم جشن بگیرد.

برمه در طول دوران بازی خود 86 بار برای تیم ملی آلمان بازی کرد. او همچنین در باشگاه های معتبری مانند کایزرسلاترن، بایرن مونیخ و اینترمیلان بازی کرد. ماه گذشته فرانتس بکن باوئر، فوتبالیست سرشناس و چهره برجسته ورزش آلمان و مربی برمه در سن ۷۸ سالگی درگذشت. این بازیکن پیش از این موفق شده بود در فینال جام جهانی 1990 به سرمربیگری بکن بائر مقابل تیم آرژانتین در دقیقه 85 این دیدار گل قهرمانی تیم آلمان را به ثمر برساند و عنوان قهرمانی را به آنها بدهد.

برمه در طول دوران فوتبال خود در سه جام جهانی در سال های 1986، 1990 و 1994 و همچنین جام ملت های اروپا در سال های 1984، 1988 و 1992 با تیم آلمان به میدان رفت و با تیمش دو نایب قهرمانی را کسب کرد. تیمی در جام جهانی 1986 و جام یورو 1992. او همچنین قهرمان بوندسلیگا با کایزرسلاترن و بایرن مونیخ و قهرمانی سری آ ایتالیا با اینتر را به دست آورد تا دوران حرفه ای بسیار موفقی را به پایان برساند. بایرن مونیخ با انتشار پیامی در واکنش به درگذشت این ستاره سابق، نوشت: بایرن مونیخ از درگذشت ناگهانی آندریاس برمه بسیار ناراحت و غمگین است.

پست مرگ گلزن جام جهانی اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.