قیمت اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و ابعاد ۹۴۰۰ لو رفت. ۲۰ درصد گران تر از مدل های قبلی – بازیگرها

قیمت اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و ابعاد ۹۴۰۰ لو رفت. ۲۰ درصد گران تر از مدل های قبلی – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ایستگاه گفتگوی دیجیتال معروف خبر بدی برای ما دارد. وی در آخرین پیام خود اعلام کرد که قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و ابعاد 9400 حدود 20 درصد گرانتر از تراشه های نسل قبلی خواهد بود.

بر اساس این گزارش گجت چینیقیمت این تراشه ها احتمالا به دلیل فرآیند تولید N3E TSMC افزایش خواهد یافت. این فرآیند ساخت جدید قیمت بالاتری دارد و به گفته Digital Chat Station قیمت نهایی این تراشه ها را 20 درصد افزایش می دهد.

قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و ابعاد 9400

بر اساس این گزارش به نظر می رسد قیمت Dimension 9400 حدود 155 دلار و قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 به 190 دلار برسد. البته، شرکت‌های تولید تراشه معمولاً قیمت‌های خود را اعلام نمی‌کنند. با این حال، افزایش 20 درصدی قیمت نشان می دهد که قیمت Dimension 9300 و Snapdragon 8 Gen 3 احتمالاً به ترتیب 124 و 152 دلار بوده است.

قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و ابعاد 9400

این اولین بار نیست که قیمت تراشه های Snapdragon 8 نسل 4 و Dimension 9400 به گوش می رسد.

یکی دیگر از افشاگران معروف، iUniverse، افزایش قیمت 20.68 درصدی را برای اسنپدراگون 8 4G پیش‌بینی کرد که به رقم ایستگاه چت دیجیتال نزدیک‌تر است. صرف نظر از این اعداد، چیزی که اکنون تقریباً به آن اطمینان داریم این است که قیمت این تراشه ها نسبت به مدل های سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

بنابراین اگر سازندگان گوشی های هوشمند قیمت بیشتری برای خرید این تراشه ها بپردازند، قطعا قیمت محصول نهایی را محاسبه خواهند کرد. در نتیجه، قیمت گوشی های پرچمدار در سال 2025 افزایش بیشتری خواهد داشت.

آنچه این افزایش قیمت را توجیه می کند، بهبودها و بهینه سازی های مختلف در این تراشه های پرچمدار است. نسل چهارم اسنپدراگون 8 ظاهرا اولین تراشه موبایل کوالکام خواهد بود که به هسته های Oryon مجهز شده است و آزمایش اولیه آن انجام می شود. بهبود قابل توجه در عملکرد. اطلاع داده اند

تراشه Mediatek Dimension 9400 همچنین دارای هسته های قدرتمندتر ARM Cortex-X925 خواهد بود. این تراشه در بنچمارک Entoto با گوشی Vivo X200 Pro او عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد.

در نهایت، بررسی های آینده مشخص خواهد کرد که آیا افزایش قیمت ارزش آن را داشت یا خیر. اما نظر شما در مورد بهبود عملکرد و افزایش قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دیمنشن 9400 چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • شیائومی 15 به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می شود. تراشه پرچمدار کوالکام تغییر نام داد

اطلاعاتی درباره قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و ابعاد 9400 به بیرون درز کرد. 20 درصد گران تر از مدل های قبلی اولین بار توسط Tecrato – Life with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/