قیمت اشتراک پریمیوم YouTube دوباره افزایش یافت. موج تلفات آغاز شده است – بازیگرها

قیمت اشتراک پریمیوم YouTube دوباره افزایش یافت. موج تلفات آغاز شده است – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوگل از افزایش قیمت اشتراک YouTube Premium در برخی کشورها خبرساز شد و مشترکان این پلتفرم را شگفت زده کرد. این دور جدید افزایش قیمت عمدتا بر کاربران اروپایی تاثیر می گذارد.

به گزارش Phonearena، مشترکان طرح خانواده شاهد افزایش تقریبا 40 درصدی قیمت اشتراک ماهانه خود بوده اند.

در ایرلند، هلند، ایتالیا و بلژیک، هزینه یک اشتراک از 11.99 یورو به 13.99 یورو افزایش یافته است. قیمت کارت خانوادگی نیز از 17.99 یورو به 25.99 یورو افزایش یافته است. در سوئیس، گذرنامه واحد از 15.90 فرانک سوئیس به 17.90 فرانک و گذرنامه خانوادگی از 23.90 فرانک به 33.90 فرانک افزایش یافته است. دانمارک، سوئد، سنگاپور، امارات متحده عربی، مالزی، عربستان سعودی، اندونزی، کلمبیا و تایلند نیز افزایش قیمت داشتند.

افزایش قیمت اشتراک YouTube Premium

گوگل همان دلایل قبلی را برای این افزایش قیمت بیان کرده است. این شرکت گفت که این تغییرات برای «تداوم ارائه خدمات و ویژگی‌های عالی» و «حمایت از سازندگان محتوا و هنرمندانی که در YouTube تماشا می‌کنید» ضروری است.

افزایش قیمت اشتراک YouTube Premium

جالب است بدانید کاربرانی که اشتراک یوتیوب را از طریق دستگاه های اپل خریداری کرده اند با افزایش های جدیدی مواجه شده اند. برخی از کاربران از افزایش 60 درصدی قیمت ها خبر داده اند. به نظر می رسد این افزایش قیمت مربوط به هزینه های مربوط به استفاده از سیستم پرداخت اپل باشد.

خبر این افزایش ها موجی از لغو اشتراک را به همراه داشت. بسیاری از کاربران ناراحتی خود را در رسانه های اجتماعی و انجمن های آنلاین ابراز کردند و افزایش قیمت ها را با هزینه های ترکیبی دیگر سرویس های پخش محبوب مانند Netflix، Amazon Prime و HBO مقایسه کردند.

نظر شما در مورد این افزایش قیمت ها چیست؟ برای اشتراک YouTube Premium چقدر می پردازید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • چگونه از یوتیوب دانلود کنیم
  • آموزش ساخت کانال یوتیوب
  • چگونه با یوتیوب کسب درآمد کنیم؟
  • ایده های ایجاد محتوای YouTube برای مبتدیان

قیمت اشتراک پریمیوم YouTube دوباره افزایش یافته است. موج تلفات آغاز شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/