قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس ۱۰ قبل از معرفی رسمی – بازیگرها لو رفت

قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس ۱۰ قبل از معرفی رسمی – بازیگرها لو رفت

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

وب سایت سامسونگ آمریکا قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10 با وجود اینکه تبلت ها هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند و به دلیل یک خطا قیمت رسمی آن ها مشخص شده است، این موضوع را افشا کرد.

به گزارش تیتر یک اندروید، تبلت های سری گلکسی تب اس 10 فردا 14 مهرماه رونمایی می شوند. قبلا رنگ و مشخصات Galaxy Tab S10 Plus و S10 Ultra به همراه عکس های او منتشر شده است. بنابراین تقریباً از تمام مشخصات و ویژگی های این تبلت ها اطلاع داریم. با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی رسمی باقی نمانده است، گزارش های بیشتری از تبلت های این مجموعه ارائه می شود. گلکسی تب اس 10 منتشر خواهد شد و اکنون به لطف وب سایت آمریکایی سامسونگ از قیمت این تبلت ها اطلاع داریم.

قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10

خبر خوب در مورد افشای اطلاعات قیمت تبلت های جدید سامسونگ نسبت به مدل های سال قبل افزایشی نداشته است. اما تغییر مهمی که باید به آن اشاره کنیم اضافه شدن نسخه 1 ترابایتی به مدل Ultra است. امسال سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 10 اولترا را در یک نسخه رده بالا با 1 ترابایت حافظه عرضه می کند.

قیمت گلکسی تب اس 10 پلاس

قیمت گلکسی تب اس 10 پلاس با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 999.99 دلار قیمت دارد. نسخه رده بالای این تبلت با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز با قیمت 1119.99 دلار به فروش می رسد.

قیمت گلکسی تب اس 10 اولترا با حافظه رم 12 و 256 گیگابایتی نیز 1199.99 دلار قیمت دارد و برای نسخه رم 12 و 512 گیگابایتی قیمت 1319.99 دلار است. مدل رده بالا با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی نیز با قیمت 1619.99 دلار به فروش می رسد. لطفا توجه داشته باشید که این قیمت ها برای بازار ایالات متحده است و ممکن است قیمت ها در سایر بازارها کمی متفاوت باشد.

قیمت گلکسی تب اس 10 اولترا

گفته می شود تبلت های سری گلکسی تب اس 10 در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) عرضه خواهند شد. نظر شما در مورد قیمت تبلت های سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال از تبلت های این شرکت استفاده کرده اید؟ تجربه خود را با بازیگرها و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • لنوو عکس های رسمی تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y 700 2024 را منتشر کرد. تاریخ افتتاحیه نزدیک است
  • عکس‌های جلد Galaxy Tab S10 Plus و Ultra با دکمه ویژه Galaxy AI منتشر شد

قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10 قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرد و اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/