قیمت نهایی ری اعلام شد; اطلاعیه طرح فروش ری توسط وزیر امنیت – بازیگرها

قیمت نهایی ری اعلام شد;  اطلاعیه طرح فروش ری توسط وزیر امنیت – بازیگرها

قیمت نهایی ری اعلام شد; اطلاعیه وزیر صمت درباره زمان بندی طرح فروش ری ابتدا در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

قیمت نهایی ری بالاخره امروز اعلام شد. گفتنی است کراس اوور ایران خودرو برای رقابت با رقبای خارجی از جمله برخی محصولات مدیریت خودرو در نظر گرفته شده است.

ایران خودرو پس از بحث های فراوان بالاخره قیمت نهایی ری را اعلام کرد. ریرا اولین کراس اوور داخلی تولید شده توسط ایران خودرو است و قرار است به عنوان بهترین خودروی تولید شده در ایران شناخته شود.

بارها تکرار کرده ایم قیمت ریرا اشاره کردیم؛ البته قیمت های فوق تقریبی و برگرفته از منابع معتبر و کارشناسان خبره می باشد. حالا که قیمت رایرا با احتساب تمام هزینه های اضافی اعلام شده، احتمالا به زودی ایران خودرو خواهد آمد شرایط فروش Ray اعلام می کند سپس باید منتظر بمانید تا ثبت نام و سفارش شروع شود.

به روز رسانی اخبار: ساعتی پیش ایران خودرو قیمت نهایی ری را اعلام کرد و مشخص شد این خودرو با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به فروش می رسد. اما به گفته وزیر صمت، قیمت رایرا کمتر از این ارقام است و به زودی طرح فروش آغاز می شود.


بیشتر بخوانید:

  • فروش 4 محصول سایپا آغاز شد; شرایط ثبت نام [+ قیمت]
  • طرح فروش نقدی Extreme VX اوت 1403 [+ شرایط و قیمت]
  • طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو [+ توضیحات و شرایط]

قیمت نهایی ری مشخص شد.

قیمت ری در مرداد 1403 توسط ایران خودرو با احتساب کلیه هزینه های اضافی اعم از عوارض، مالیات، شماره گذاری و … اعلام شد. با اعلام بزرگترین خودروساز ایران، قیمت ریرا یک میلیارد و 270 میلیون تومان است..

ری ایران خودرو از موتور EF7P TC استفاده می کند که یک موتور 4 سیلندر توربو با حجم 1.7 لیتر و به عبارت دقیق تر 1645 سی سی است. حداکثر قدرت و گشتاور موتور رایرا 160 اسب بخار و 240 نیوتن متر است که برای یک کراس اوور کوچک کافی به نظر می رسد.

قیمت نهایی ری مشخص شد.

اعلام طرح فروش توسط وزیر صلح

عباس علی آبادی وزیر صنعت، تجارت و صنعت با بیان اینکه قیمت این خودرو کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود از شهریور ماه سال جاری وارد بازار می شود، گفت: قیمت این خودرو کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. علی آبادی در این خصوص در صحن هیئت دولت اظهار داشت: خودروسازان معمولا قیمت های بالایی برای خودروهای خود تعیین می کنند؛ می توان گفت رایرا با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان روانه بازار می شود و این انصاف است.

وزیر صمت نیز گفت:

قیمت ری به طور قطعی در هفته آینده مشخص می شود و پس از آن بلافاصله فروش این کراس اوور داخلی ایران خودرو آغاز می شود و در حال حاضر تولید ری آغاز شده و محصولات فعلی در انبارهای ایران خودرو آماده عرضه خواهند بود. به مشتریان تحویل داده می شود.

پس می توان گفت شاید طرح فروش ری حداکثر تا 10 روز آینده آغاز شود.

قیمت نهایی ری مشخص شد.

تست ررا توسط وزیر حریم خصوصی و سرپرست رئیس جمهور

محمد مخبر رئیس نهاد ریاست جمهوری و عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه 12 تیرماه در آخرین جلسه هیات دولت حضور یافتند و پس از حضور در جلسه هیات دولت وارد محل شدند. حیاط دولتی و ماشین ری را تست کرد.

ارائه ررا در جلسه هیئت مدیره

امروز در حاشیه جلسه هیات دولت حضور دشت و وزرا و مسئولان کشوری توانستند دقایقی را با سرمربی ملی پوش سپری کنند.

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 12 مرداد 1403.
  • خودروسازان تولید خودروهای دوگانه سوز را متوقف کردند
  • رئیس گمرک ایران: واردات خودروهای جدید به 10 هزار دستگاه رسید
  • 50 درصد مالیات بر خودروهای گران قیمت اخذ شد.
  • قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مرداد 1403.
  • لیست قیمت محصولات مدیران خودرو 12 مرداد 1403. [قیمت روز خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس]
  • لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 12 مرداد 1403 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]
  • لیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 12 مرداد 1403. [قیمت روز خودروهای جک و کی‌ام سی]

نظر شما در مورد قیمت نهایی رایا چیست؟ آیا این قیمت برای اولین کراس اوور ایرانی مناسب است؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت نهایی ری اعلام شد; اطلاعیه وزیر صمت درباره زمان بندی طرح فروش ری ابتدا در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.