«لانا دل ری» با ظاهری ناشناخته به موسیقی بازگشت!

«لانا دل ری» با ظاهری ناشناخته به موسیقی بازگشت!

لانا دل ری خواننده مشهور آمریکایی با ظاهری غیرقابل تشخیص و موهای طلایی به صحنه موسیقی بازگشته است!

AM – لانا دل ری برای اجرای خود در جشنواره موسیقی در برزیل ظاهری جدید، متفاوت و کلاسیک انتخاب کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، لانا دل ری خواننده و ترانه سرای آمریکایی با موهای جدیدش کاملا غیرقابل تشخیص به نظر می رسد.

این خواننده زن 37 ساله با کلاه گیس بلوند روی صحنه رفت. طرفداران لانا که به ظاهر سبزه و موهای تیره او عادت کرده اند کاملا شگفت زده شده اند.

لانا دل ری پس از سه سال برای اولین بار به صورت انفرادی روی صحنه رفت.

این خواننده هنگام اجرای آهنگ های خود در جشنواره میتا در ریودوژانیرو برزیل خیره کننده به نظر می رسید.

این خواننده در کلاه گیس طلایی خود دقیقاً شبیه مرلین مونرو بود.

لانا برای اجرای خود در این جشنواره یک بلوز دکمه دار مشکی، یک دامن بلند مشکی و کفش پاشنه بلند پوشیده بود.

این خواننده محبوب ظاهر کلاسیک خود را که به طرز باورنکردنی یادآور زرق و برق دهه های طلایی هالیوود بود، با گوشواره طلا و یک دستبند تکمیل کرد. او همچنین یک آرایش ملایم و ساده را انتخاب کرد.

بازگشت لانا دل ری به صحنه پس از سه سال!

اولین اجرای انفرادی لانا تنها چند هفته پس از بازگشت او به صحنه در ماه گذشته انجام شد. لانا دل ری در High Water Fest در کنار دوست و همکارش جک آنتونوف و گروهش بلیچرز اجرا کرد.

اجرای لانا در برزیل تنها چند روز پس از انتشار نسخه جدیدی از همکاری موفق این خواننده با تیلور سویفت، “Snow On The Beach” انجام می شود.

پاییز گذشته اعلام شد که لانا در آلبوم جدید تیلور سوئیفت به نام Midnights حضور خواهد داشت. با این حال، پس از انتشار این آهنگ، طرفداران کمی ناامید به نظر می رسیدند.

لانا در این آهنگ تنها قسمت بسیار کوتاهی را اجرا کرد. با این حال، هفته گذشته، تیلور نسخه جدیدی از این آهنگ را منتشر کرد. در این نسخه جدید لانا دل ری قسمت های بیشتری را اجرا کرده است.

لانا در اوایل دهه 2010 به شهرت رسید و این خواننده به زودی به یک موسیقیدان شناخته شده و محبوب جهانی تبدیل شد.

اولین آلبوم اصلی او Born to Die در سال 2012 منتشر شد که شامل برخی از بزرگترین و بهترین آهنگ های لانا از جمله: Summertime Sadness، Born To Die، Video Games، National Anthem و Blue Jeans بود.

 

«لانا دل ری» با ظاهری ناشناخته به موسیقی بازگشت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.