لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی دستمایه فضای مجازی شده است

لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی دستمایه فضای مجازی شده است

مه لقا جابری یکی از بلاگرهای مد و زیبایی چند مدل لباس شبیه به میدان آزادی را برای فالوورهای خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی است

1711884247 584 لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی دستمایه فضای مجازی.webp
1711884247 420 لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی دستمایه فضای مجازی.webp
1711884247 265 لباس مه لقا جابری شبیه میدان آزادی دستمایه فضای مجازی.webp

برخی از کاربران مدل لباس او را مسخره کردند و برخی دیگر او را به خاطر پوشیدن لباسی شبیه لباس میدان آزادی تحسین کردند.

او در عنوان این پست نوشت:

برنامه شما برای 13 بدر چیست؟
• 13 بدر یک جشن فرهنگی مفرح است که در سیزدهمین روز از سال نو ایرانی و پایان نوروز برگزار می شود. خانواده ها و دوستان برای پیک نیک و بازی بیرون در پارک ها جمع می شوند و با هم به استقبال بهار می روند.

مه لقا جابری دشتستانی (متولد ۲۷ خرداد ۱۳۶۸)، مدل و اینفلوئنسر ایرانی الاصل است.

او کار خود را به عنوان مدل در آرایشگاه های ایرانی و مدل لباس عروس در دوران نوجوانی آغاز کرد.

جابری در بیست و نیم سالگی ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و توانست با جدیت بیشتری در کالیفرنیا کار خود را دنبال کند. او در سال 1387 اولین پروژه مدلینگ خود را با کمک خواهرش “راحله جابری” برای وبسایت معروف “دریم سایت” آغاز کرد و سپس در سال 1391 توانست اولین کت واک خود را به عنوان مدل در “عروس نگاه” بسازد. مجله” نمایش در سن دیگو.

جابری در سال ۲۰۱۳ نیز موفق به همکاری با برند لباس عروس «پدرام پاشا» شد و در همان سال با «مایکل کاستلو» مالک برندهای «استلو» و «والتر مندز» قراردادی امضا کرد. “استلو”، “والتر مندز” و “روپلو کارینی” در “هفته مد لس آنجلس” روی صحنه رفته اند و روی صحنه رفته اند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59887

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

انتشار لباس میدان آزادی مه لقا جابری برای اولین بار سوژه فضای مجازی سایت بازیگرها شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.