لپ تاپ های سری Blade Razer با نمایشگرهای سطح بالا – Tecrato معرفی شدند

لپ تاپ های سری Blade Razer با نمایشگرهای سطح بالا – Tecrato معرفی شدند

لپ تاپ های سری Blade Razer با نمایشگرهای سطح بالا برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with Technology معرفی شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

لپ تاپ های سری Razer Blade در CES 2024 آنها با پردازنده های نسل چهاردهم اینتل نشان داده شدند و بر بخش نمایشگر تمرکز داشتند.

همانطور که انتظار می رفت، نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس در حال برگزاری است و ریزر از سری لپ تاپ های Blade 2024 رونمایی کرد. هفته گذشته، این برند برخی از جزئیات کلیدی جدیدترین محصولات خود را به اشتراک گذاشت. خط Blade 2024 شامل مدل های 14، 16 و 18 اینچی است. Blade 16 و Blade 18 اولین لپ‌تاپ‌های دنیا هستند که بر بخش نمایشگر متمرکز شده‌اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های اپل 2024; راهنمای خرید مک بوک در بازار ایران
  • لپ تاپ هیبریدی Lenovo ThinkBook Plus Gen 5 معرفی شد. ترکیب اندروید و ویندوز در یک دستگاه
  • لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 با دکمه کمک خلبان معرفی شد
  • لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 معرفی شدند

لپ تاپ های سری Razer Blade

این لپ‌تاپ که با Razer Blade 16 شروع می‌شود، اولین لپ‌تاپ دنیا با صفحه نمایش 16 اینچی OLED با وضوح 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه است. گفته می شود پنل OLED با همکاری سامسونگ ساخته می شود. همچنین این اولین لپ‌تاپ است که دارای گواهینامه VESA Clear MR 11000 برای تاری حرکت است. بلید 16 در گزینه های مینی ال ای دی دو حالته عرضه می شود. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید RGB، راه‌اندازی چهار بلندگو و شاسی آلومینیومی آنودایز شده با آرم Razer با نور پس‌زمینه است.

در بخش تراشه، Razer Blade 16 از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل Core i9-14900HX پشتیبانی می‌کند. می توان آن را با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 جفت کرد و می تواند تا 175 وات برق مصرف کند. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD دارد. همچنین دارای فناوری محفظه بخار ثبت شده این برند برای دفع گرما است. Razer Blade 16 قیمتی معادل 2999 دلار دارد و برای پیش خرید در وب سایت این برند در دسترس است.

لپ تاپ های سری Blade Razer با نمایشگرهای سطح بالا – Tecrato معرفی شدند

در مورد Razer Blade 14 ، این یک پیشنهاد قابل حمل برای گیمرهایی است که دائماً در حال حرکت هستند. آخرین مدل یک به روزرسانی تدریجی در مقایسه با مدل سال گذشته است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دارای مجوز 14 اینچی با وضوح QHD+ و نرخ تجدید 240 هرتز است. در داخل آن به یک پردازنده AMD Ryzen 9 8945HS با عملکردهای هوش مصنوعی مجهز شده است. این پردازنده گرافیکی RTX 4070 با 140 وات TGP دارد. ادعا می شود که این تیغه بین 14 تا 10.5 ساعت عمر باتری دارد.

Razer به تازگی پیش نمایشی از Blade 18 منتشر کرده است. این برند جزئیات زیادی را فاش نکرده است. طراحی شده برای تعریف مجدد دسته لپ تاپ های گیمینگ با فرمت بزرگ. Blade 18 همانطور که در بالا ذکر شد اولین لپ تاپ 18 اینچی جهان با صفحه نمایش 4K با فرکانس 165 هرتز است.این دستگاه دارای پورت ThunderBolt 5 است که از شارژ 240 وات، انتقال داده 120 گیگابیت بر ثانیه و نرخ تازه سازی 540 هرتز پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024 [دی 1402]
  • لپ تاپ گیمینگ MSI Titan 18 HX رونمایی شد [+ مشخصات فنی]
  • لپ تاپ ال جی گرام در چهار سایز مختلف و با پردازنده Core Ultra اینتل ارائه شد
  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد

نظر شما در مورد لپ تاپ های سری Razer Blade چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

لپ تاپ های سری Blade Razer با نمایشگرهای سطح بالا برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with Technology معرفی شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.