«لیدی گاگا» از شهرت و در مرکز توجه بودن خسته شده است!

«لیدی گاگا» از شهرت و در مرکز توجه بودن خسته شده است!

لیدی گاگا خواننده و بازیگر معروف در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از اتفاقات اخیر زندگی و وضعیت روحی خود صحبت کرده است!

به بازیگرها – لیدی گاگا بازیگر و خواننده 37 ساله شادتر از همیشه به دور از جنجال های شهرتش!

به گزارش گروه ترجمه صبح، لیدی گاگا در تلاش است تا وضعیت روحی خود را بهبود بخشد و روی پروژه های جدید کار کند.

این خواننده 37 ساله روز جمعه در اینستاگرامش درباره آخرین اتفاقات زندگی اش با هوادارانش صحبت کرد. او همچنین عکس سیاه و سفید خود را به اشتراک گذاشت.

گاگا در پست خود نوشت: “امروز می خواهم لحظه شخصی تری را با شما به اشتراک بگذارم.” می دانم که اخیراً کمتر در فضای مجازی فعال بوده ام. برخی از شما دوست دارید در مورد پروژه های هنری ام بیشتر به شما بگویم.

این خواننده ادامه داد و اعتراف کرد که از تابستان گذشته خلاقیت خود را به صورت خاص و خصوصی تجربه کرده است. لیدی چند ماه گذشته را مشغول کارهای بشردوستانه خود، برند آرایش و مراقبت از پوست Haus Labs و فیلمبرداری دنباله جوکر بوده است.

خانم ستاره ادامه داد: «برای اولین بار پس از سال ها، می توانم بگویم که عشق من به هنر، موسیقی، مد و حمایت از جامعه هرگز به این اندازه رضایت بخش نبوده است.

طرفداران و ستاره ها از لیدی گاگا حمایت می کنند!

او همچنین توضیحی را برای عدم حضورش در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «ممکن است مانند گذشته زندگی ام را به اشتراک نگذارم.

اما امیدوارم بدانید که این زمان برای من بسیار پرانرژی بوده است. من همیشه هوادارانم را دوست خواهم داشت.”

برنده اسکار همچنین به اشتراک گذاشت که در حال کار بر روی تدوین فیلم “توپ کروماتیکا” است. به گزارش صبح تایم، این نام تور تابستانی لیدی گاگا است که در سال 2022 برگزار شد.

در کنار طرفداران این خواننده زن، چند سلبریتی نیز در قسمت نظرات حمایت خود را از وی اعلام کردند. ریچل زیگلر بازیگر معروف، دیلان مولوانی ستاره شبکه مجازی تیک توک و کیتی پری ستاره پاپ از جمله این سلبریتی ها بودند.

نوشته «لیدی گاگا» خسته از شهرت و قرار گرفتن در مرکز توجه! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.