لیدی گاگا در اسکار است، اما آواز نمی خواند!

لیدی گاگا در اسکار است، اما آواز نمی خواند!

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار یکشنبه 12 مارس در سالن دالبی تئاتر هالیوود لس آنجلس برگزار می شود.

به گزارش صبح، این مهم ترین رویداد سینمایی جهان محسوب می شود و اخبار مربوط به آن بازتاب گسترده ای در رسانه ها و نشریات هنری دارد.

انتخاب بهترین آهنگ سال یکی از قسمت های مهم محسوب می شود که معمولاً به دلیل اجرای زنده خوانندگان روی صحنه که معمولاً ستاره های بزرگ موسیقی هستند، طرفداران زیادی دارد.

به گزارش «ددلاین»، پس از هفته ها گمانه زنی و انتشار شایعات مختلف، سرانجام گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار اعلام کرد که لیدی گاگا، خواننده آمریکایی، آهنگ فیلم «تاپ گان: ماوریک» را اجرا نخواهد کرد. ” در این مراسم

این آهنگ با عنوان «دست من را بگیر» یکی از آهنگ‌های نامزد اسکار است که انتظار می‌رفت لیدی گاگا در تئاتر دالبی اجرا کند.

این ستاره آمریکایی به تهیه کنندگان اسکار گفته است که به عنوان یکی از نامزدها در این مراسم شرکت خواهد کرد، اما به دلیل مشغله کاری، زمانی برای تمرین برای اجرای زنده نخواهد داشت.

لیدی گاگا یکی از بازیگران فیلم جدید «جوکر» با بازی خواکین فینیکس است که در ماه مارس توسط برادران وارنر تهیه و فیلمبرداری می شود.

این خواننده آمریکایی در گذشته دو بار در مراسم اسکار به اجرای زنده پرداخته است و در سال 2019 جایزه بهترین آهنگ سال را برای آهنگ ستاره ای متولد شده است.

نامزدهای دیگر در غیاب لیدی گاگا

با کناره گیری لیدی گاگا، تنها چهار آهنگ نامزد اسکار در این مراسم اجرا می شود که ریحانا ترانه فیلم «پلنگ سیاه» را می خواند.

او اخیراً اعلام کرده است که با وجود باردار بودن، در مراسم اسکار آهنگ «مرا بلند کن» را اجرا خواهد کرد. در ماه فوریه ریحانا در کنسرت نیمه نیمه فینال فوتبال آمریکا به نام «سوپر بول» نیز اجرای موفقی داشت.

اما در خبرهای دیگر حاکی از آن است که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا برای دومین سال متوالی درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای سخنرانی در این مراسم یا ارسال پیام ویدئویی را نپذیرفته است.

به گزارش «ورایتی»، آکادمی هنوز در این خصوص اظهارنظر رسمی نکرده است.

رئیس جمهور اوکراین در ماه های اخیر با لینک ویدئویی به جشنواره های سینمایی مانند برلین و حتی بورس نیویورک پیوسته است، اما به نظر می رسد آکادمی به دلایل مختلف به سخنان ولودیمیر گوش نداده است.

نوشته لیدی گاگا در اسکار است، اما او آن را نمی خواند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.