ماجرای جنجالی مهراب قاسم خانی محبوب شد + عکس

ماجرای جنجالی مهراب قاسم خانی محبوب شد + عکس

استوری جدید مهراب قاسم خانی درباره مقررات منع آمد و شد سر و صدای زیادی در اینترنت به پا کرد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، مهراب قاسم خانی ممنوع الخروج در مطلبی کنایه آمیز نوشت: اگر مرا از قطار ممنوع نکنید در قطار خوش می گذرانم.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در خانواده ای آذری در تهران به دنیا آمد. او تنها یک برادر بزرگتر به نام پیمان قاسم خانی دارد که او نیز بازیگر، نویسنده و کارگردان است.

فعالیت جدی او در صدا و سیما در سال ۱۳۷۸ و با برنامه را می بخشید؟ که یک برنامه طنز به کارگردانی مهران مدیری بود. اما به گفته خودش اوج کارهای هنری اش به سریال پاورچین برمی گردد. در زمستان 1391 تا بهار 1392 با نوشته های خود به مجموعه جوک های نقطه گذاری کمک کردند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگترش پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان به مهدی مظلومی در ساخت کمدی «کمربندها» کمک کردند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان 1383 یکی از فیلمنامه نویسان شبهای برره شد و سال 1384 را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی وی در تلویزیون همکاری مجدد با پیمان قاسم خانی در نگارش فیلمنامه سریال مرد هزار شوره به کارگردانی مهران مدیری بود که در نوروز 1386 از تلویزیون پخش شد و در تابستان و پاییز 1387 روی آنتن رفت. سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان.

یکی از موفق ترین کارهای مهراب سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان 1389 از شبکه سه سیما پخش شد.

ماجرای جنجالی مهراب قاسم خانی محبوب شد + عکس اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.