مانیتور BenQ 4K Mini LED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز معرفی شد – بازیگرها

مانیتور BenQ 4K Mini LED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز معرفی شد – بازیگرها

مقاله BenQ Mini LED 4K Monitor with 144Hz Refresh Rate برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مینی مانیتور LED بنکیو 4K MOBIUZ EX321UX با نرخ نوسازی 144 هرتز، ابعاد 32 اینچی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و مناسب برای بازی معرفی شد.

بنکیو پس از عرضه BenQ Mobiuz EX270QM در سال گذشته، یک مانیتور گیمینگ جدید به نام MOBIUZ EX321UX معرفی می کند. صفحه نمایش 32 اینچی آینده برای بهبود تجربه بازی طراحی شده است و دارای فناوری مشابه آخرین نسخه فیلیپس در چین است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مانیتور Lenovo ThinkVision P27pz-30 با پنل مینی LED 4K معرفی شد
  • بهترین مانیتورهای برنامه نویسی سال 2024; بهترین راهنمای خرید صفحه نمایش برای برنامه نویسان
  • فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین آغاز شد
  • مانیتور Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده 180 هرتز ارائه شده است

مینی مانیتور LED بنکیو 4K

این مانیتور مجهز به یک پنل 32 اینچی با رزولوشن واضح 4K، نرخ رفرش 144 هرتز را با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه GtG ارائه می‌کند. هدف MOBIUZ EX321UX با 1152 مینی LED کم نور محلی، کنتراست بالا و دقت رنگ است. جزئیات منتشر شده تا کنون نشان می دهد که این مانیتور دارای عمق رنگ 10 بیتی و پوشش تقریباً کامل فضاهای رنگی Adobe RGB و DCI-P3 خواهد بود.

مانیتور جدید BenQ از چندین فناوری ثبت اختراع، از جمله Brightness Intelligence Plus، Light Tuner و Color Vibrance برای تنظیم نمایشگر بر اساس نور محیط و محتوا استفاده می کند و تجربه کلی را بهبود می بخشد. همچنین گزینه‌های اتصال متنوعی مانند HDMI 2.1، USB Type-C با Power Delivery و DisplayPort 2.1 را ارائه می‌دهد که آن را برای تنظیمات مختلف بازی همه‌کاره می‌کند.

قیمت MOBIUZ EX321UX که قرار است در ماه می در ژاپن عرضه شود، اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که هزینه آن رقابتی باشد، به خصوص در مقایسه با مدل‌های OLED گران‌تر موجود در بازار.

در اخبار مرتبط، BenQ این پروژکتور که قادر به ارائه نمایشگرهای با کیفیت 4K با نرخ تجدید 60 هرتز و وضوح 1080p با نرخ تجدید چشمگیر 240 هرتز است، برای طیف گسترده ای از تجربیات بازی مناسب است و هم برای علاقه مندان به بازی و بازی های AAA و هم برای بازی های رقابتی پذیرایی می کند.

بیشتر بخوانید:

  • مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد
  • مانیتورهای گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED در نمایشگاه CES رونمایی شدند
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024; راهنمای خرید مانیتورهای بازی در بازار ایران
  • مانیتور گیمینگ مینی ال ای دی Cooler Master معرفی شد [+ قیمت و مشخصات]

نظر شما در مورد مانیتور BenQ Mini LED 4K چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: گجت ها

مقاله BenQ Mini LED 4K Monitor with 144Hz Refresh Rate برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.