مایکروسافت برای کاربردهای هوش مصنوعی خود – بازیگرها – به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد

مایکروسافت برای کاربردهای هوش مصنوعی خود – بازیگرها – به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد نیروگاه هسته‌ای Three Mile Island را برای تقویت برنامه‌های هوش مصنوعی خود دوباره راه‌اندازی کند.

چندی پیش گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد مایکروسافت برای سرمایه گذاری عظیم در زیرساخت هوش مصنوعی برنامه ها به نظر می رسد که جاه طلبی های این شرکت ادامه دارد. به گزارش واشنگتن پست، مایکروسافت قصد دارد نیروگاه هسته ای Three Mile Island را برای کاربردهای هوش مصنوعی خود راه اندازی کند. از این نظر، این غول فناوری قراردادی را تنظیم کرده است که در انتظار تایید نهادهای نظارتی است.

نزدیکی نیروگاه اتمی تری مایل آیلند به نیروگاهی که باعث بدترین حادثه هسته ای در تاریخ آمریکا شد، منجر به تعطیلی آن در سال 2019 شد. این نیروگاه ظرفیت تولید 837 مگاوات انرژی را دارد که انرژی لازم را برای بسیاری از نیروگاه ها تامین می کند. 800000 خانه در صورت تایید قرارداد جدید مایکروسافت، تمامی تولیدات این نیروگاه به این شرکت واگذار خواهد شد.

مایکروسافت مرکز انرژی پاک کرین را راه اندازی کرد

Constellation که مالک Three Mile Island است، در بیانیه‌ای اعلام کرد که مایکروسافت پس از تایید مقررات، فعالیت کارخانه را در سال 2028 آغاز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد به افتخار مدیرعامل فقید اکسلون، کریس کرین، نام کارخانه را به مرکز انرژی پاک جرثقیل تغییر دهد. .

مایکروسافت برای کاربردهای هوش مصنوعی خود به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش افزایش میزان گازهای گلخانه ای ناشی از فعالیت های مایکروسافت خبرساز شد. بر اساس گزارش بلومبرگ، راه اندازی نیروگاه هسته ای Three Mile Island به مایکروسافت اجازه می دهد تا مراکز داده خود را با انرژی پاک تامین کند.

البته مایکروسافت قصد خرید این نیروگاه را ندارد. قرارداد فوق تنها تمام انرژی تولید شده را منحصراً در اختیار این شرکت قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • عوامل کمک خلبان معرفی شدند. راه حل مایکروسافت برای کمک به افزایش حاشیه سود شرکت ها
  • مایکروسافت تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 11 را با تمرکز بر هوش مصنوعی و امنیت اعلام کرد

مقاله مایکروسافت برای برنامه های هوش مصنوعی خود به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.