مایکروسافت به طور موقت کارمندان خود را از استفاده از ChatGPT – Tekrato منع می کند

مایکروسافت به طور موقت کارمندان خود را از استفاده از ChatGPT – Tekrato منع می کند

مقاله ای که مایکروسافت کارمندان خود را به طور موقت از استفاده از ChatGPT منع کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گزارش CNBC، مایکروسافت با استفاده از ChatGPT به طور موقت برای کارکنان خود ممنوع است. اما دلیل این امر چه بود؟

به دلیل نگرانی های امنیتی، مایکروسافت به طور موقت دسترسی کارمندان خود را محدود کرده است ChatGPT و سایر خدمات هوش مصنوعی مانند Midjourney، Replica و Canva ممنوع شدند. البته مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش، مایکروسافت این محدودیت را برای کارمندان خود حذف کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی هوش مصنوعی جدید است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد

دلیل مایکروسافت برای ممنوعیت کارمندانش از استفاده از ChatGPT چه بود؟

مایکروسافت دلیل این امر را به دلیل نگرانی های امنیتی و اطلاعاتی به کارمندان خود اعلام کرد و گفت که با وجود سرمایه گذاری این شرکت در چت GPTاین سرویس همچنان خارجی محسوب می شود و در نتیجه کارمندان باید برای حفظ امنیت و حریم خصوصی اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

با این حال، این محدودیت کوتاه مدت بود و مایکروسافت به سرعت دسترسی را بازیابی کرد و در پاسخ به سوال CNBC، این مشکل را به خطا هنگام آزمایش سیستم‌های کنترل نقطه پایانی برای مدل‌های زبان بزرگ نسبت داد.

این موضوع باعث تعجب بسیاری از افراد شده است زیرا مایکروسافت میلیاردها دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده و رابطه نزدیکی با این شرکت دارد. این شرکت همچنین مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI را در محصولات خود مانند بینگ چت و بینگ تصویر ایجاد کرده است.

ChatGPT بین بیش از 100 میلیون کاربر محبوبیت پیدا کرده است، اما استفاده از آن به دلیل نگرانی در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات حساس مورد بررسی قرار گرفته است. چندین شرکت فناوری دیگر، از جمله سامسونگ، آمازون و اپل، دسترسی کارمندان به ChatGPT را به دلیل نگرانی های امنیتی داده ها ممنوع یا محدود کرده اند.

با وجود این مشکل موقت، مایکروسافت همچنان از ChatGPT پشتیبانی می کند و یکی از نمایندگان مایکروسافت پس از این حادثه به CNBC توضیح داد و گفت:

ما در حال آزمایش سیستم های کنترل ترمینال برای مدل های زبان بزرگ بودیم و به طور تصادفی آنها را برای همه کارمندان فعال کردیم. بلافاصله پس از شناسایی خطا، سرویس را بازیابی کردیم. همانطور که قبلاً گفته‌ایم، توصیه می‌کنیم که کارمندان و مشتریان از خدماتی مانند Bing Chat Enterprise و ChatGPT Enterprise استفاده کنند که سطوح بالاتری از حریم خصوصی و حفاظت امنیتی دارند.

این رویداد چالش‌هایی را که همچنان در ایجاد تعادل بین مزایای بالقوه مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و نیاز به رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی، به‌ویژه در محیط‌های شرکتی وجود دارد، برجسته می‌کند.

هفته گذشته OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4 Turbo معرفی شد. داده های مدل جدید تا آوریل 2023 به روز شده است و می تواند ورودی های بسیار بزرگ تری را پردازش کند. این شرکت همچنین قیمت توسعه دهندگانی را که از مدل های هوش مصنوعی خود استفاده می کنند، کاهش داده است.

هوش مصنوعی را باز کنید اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا چت‌بات‌های شخصی‌سازی شده را بدون کدنویسی ایجاد کنند و دامنه چت‌ربات‌های هوش مصنوعی شخصی را گسترش دهند. معرفی فروشگاه GPT، که به سازندگان اجازه می دهد تا از چت ربات های سفارشی خود کسب درآمد کنند.

OpenAI ابزارهای هوش مصنوعی خود را در یک مکان ادغام کرده و تجربه کاربر را ساده کرده است. علاوه بر این، این شرکت در برابر ادعاهای حقوقی مربوط به نقض حق چاپ توسط مشتریان خود دفاع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • استارتاپ هوش مصنوعی AI.01 در 8 ماه تک شاخ شد!
  • پیش بینی وحشتناک هوش مصنوعی از جنگ جهانی سوم؛ تاریخ دقیق شروع جنگ! [+ ویدیو]
  • شکایت اسکارلت جوهانسون از هوش مصنوعی که صدای او را تقلید می کند
  • اولین مدل هوش مصنوعی ایلان ماسک به زودی ارائه می شود

.

منبع: گجت ها

نظر کاربران بازیگرها در مورد ممنوعیت مایکروسافت ChatGPT برای کارمندانش چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

 

مقاله ای که مایکروسافت کارمندان خود را به طور موقت از استفاده از ChatGPT منع کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.