مایکروسافت و OpenAI برای ساخت ابرکامپیوتر جدید با هوش مصنوعی – Tekrato همکاری می کنند

مایکروسافت و OpenAI برای ساخت ابرکامپیوتر جدید با هوش مصنوعی – Tekrato همکاری می کنند

مایکروسافت و OpenAI برای ساخت یک ابر رایانه جدید با هوش مصنوعی – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/ همکاری می کنند

دو غول فناوری با هم می آیند. گزارش های جدید نشان می دهد که مایکروسافت و OpenAI در حال ساختن یک ابرکامپیوتر جدید با هوش مصنوعی به آنها (Stargate) می گویند.مایکروسافت و OpenAI در حال حاضر از نزدیک با هم کار می کنند. هوش مصنوعی را برای توسعه مدل ها باز کنید هوش مصنوعی با بودجه قابل توجهی که مایکروسافت ارائه می دهد مشغول است. از سوی دیگر، مایکروسافت از مدل‌های OpenAI برای کمک به توسعه دستیاران Copilot خود استفاده می‌کند و مدل‌های OpenAI را در خدمات ابری Azure ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: Microsoft .NET 7 از 14 مه 2024 دیگر پشتیبانی نخواهد شد

ابرکامپیوتر جدید با هوش مصنوعی

امروز، گزارش جدیدی از The Information به نقل از منابع ناشناس، فاش کرد که مایکروسافت و OpenAI در حال کار بر روی یک پروژه مرکز داده مشترک هستند که شامل توسعه یک ابر رایانه جدید مجهز به هوش مصنوعی است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که این پروژه حدود 100 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که این پروژه با نام رمز (Stargate) در حال توسعه است. ابرکامپیوتر هوش مصنوعی جدید نام خود را با فیلم های علمی تخیلی و سریال تلویزیونی محبوب MGM به اشتراک می گذارد. در آن دنیای خیالی، برنامه Stargate بخشی فوق سری از نیروی هوایی ایالات متحده است، جایی که مردم از زمین از طریق پورتال ساخته شده توسط بیگانگان مدفون در مصر به سیارات دیگر سفر می کنند.

گزارش امروز حاکی از آن است که مایکروسافت و OpenAI در حال حاضر در مرحله سوم از پنج مرحله پروژه هستند. گفته می شود که مایکروسافت مسئولیت تامین مالی این پروژه را بر عهده دارد که طبق گزارش ها در سال 2028 تکمیل می شود.

با این حال، طبق گزارش ها، پروژه Stargate وابسته به OpenAI است که بتواند نسل بعدی مدل LLM AI خود، GPT-5 را در یک بازه زمانی مشخص ارائه دهد. این شرکت در حال حاضر قصد دارد GPT-5 را در اوایل سال 2025 راه اندازی کند.

گزارش جدید همزمان با اعلام رسمی OpenAI’s Voice Engine منتشر شد. این پروژه برای ایجاد صدای مصنوعی بر اساس یک شخص واقعی با استفاده از یک نمونه 15 ثانیه ای از صدای آن شخص طراحی شده است. با این حال، این شرکت هنوز این مدل جدید را منتشر نکرده است، احتمالاً به دلیل استفاده احتمالی آن از صداهای “عمیق جعلی” افراد واقعی.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایتی برای عکاسی با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظرات خود را در مورد ابرکامپیوتر هوش مصنوعی جدید در بخش نظرات با بازیگرها به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از ایران و جهان. با ما بمان.

مایکروسافت و OpenAI برای ساخت یک ابر رایانه جدید با هوش مصنوعی – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/ همکاری می کنند

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.