مایکروسافت Copilot Pro را با قیمت ۲۰ دلار – Tekrato ارائه می دهد

مایکروسافت Copilot Pro را با قیمت ۲۰ دلار – Tekrato ارائه می دهد

مقاله ای که مایکروسافت Copilot Pro را با قیمت 20 دلار معرفی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ردموندی غول پیکر از نسخه ویژه ای از هوش مصنوعی خود به نام Copilot Copilot حرفه ای فاش کرد که ویژگی های انحصاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در نوامبر سال گذشته، مایکروسافت قابلیت‌های هوش مصنوعی را به مجموعه آفیس برای تجارت اضافه کرد. اکنون این شرکت دستیار هوش مصنوعی Copilot Pro را معرفی کرده است.کاربران با پرداخت ماهانه 20 دلار به ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه های آفیس مانند Word، Excel و PowerPoint و همچنین آخرین مدل های OpenAI دسترسی پیدا می کنند. با سرویس Copilot Pro می توانید دستیار شخصی خود را ایجاد کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • کاهش قابل توجه ارزش سهام اپل در بازار؛ ضرر 107 میلیارد دلاری کوپرتینویی ها!
  • ارزش ضرر 15 میلیارد دلاری برای ایلان ماسک
  • OpenAI به دومین استارتاپ با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد. خالق ChatGPT به دنبال جمع آوری 100 میلیارد دلار است
  • ارزش اسپیس ایکس به 180 میلیارد دلار می رسد

Microsoft Copilot Pro

اگر عضو مایکروسافت 365 هستید، با پرداخت 20 دلار در ماه به Copilot در برنامه‌های آفیس در Mac، Windows و iPad دسترسی خواهید داشت. سرویس جدید مایکروسافت امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می توانید اسلایدهای پاورپوینت ایجاد کنید، متنی را در Word ایجاد کنید یا اسناد را از طریق CopyPilot خلاصه کنید. علاوه بر این، Copilot در Outlook می تواند به شما در نوشتن ایمیل کمک کند، و در اکسل، Copilot می تواند برای تجزیه و تحلیل داده ها و ایجاد نمودارها استفاده شود.

بسیاری از ویژگی‌هایی که Copilot Pro به کاربران ارائه می‌دهد، قبلاً در اختیار کسب‌وکارها بود. با این حال، کاربران معمولی با CopyPilot Pro مایکروسافت نمی توانند فایل های پاورپوینت را از اسناد Word ایجاد کنند. دلیل این امر عدم استفاده از فناوری Graph مایکروسافت در نسخه استاندارد است.

مایکروسافت Copilot Pro را با قیمت ۲۰ دلار – Tekrato ارائه می دهد

با Copilot Pro، علاوه بر ادغام با برنامه‌های آفیس، می‌توانید به آخرین مدل‌های OpenAI، بهبودهای Designer Image Creator و Copilot GPT دسترسی داشته باشید.

اگر عضو Microsoft 365 نیستید، برای دسترسی سریع به GPT-4 Turbo در Copilot باید سرویس Copilot Pro را خریداری کنید. با این سرویس جدید، عملکرد سریع تری را تجربه خواهید کرد و می توانید بین مدل های موجود جابجا شوید. علاوه بر این، عملکرد مدل تصویربرداری مایکروسافت را بهبود می بخشد و تصاویر با کیفیت بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد.

مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت از هوش مصنوعی درآمدزایی کند. رویکردی که OpenAI با نسخه پولی ChatGPT دنبال می کند. اما برای دسترسی به تمامی امکانات CoPilot Pro باید سرویس Microsoft 365 را نیز خریداری کنید تا بتوانید از هوش مصنوعی ردموندی در برنامه های آفیس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

  • تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و iOS. همراه با هوش مصنوعی
  • سهم بازار مرورگر مایکروسافت اج در دسکتاپ به 12 درصد رسید
  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
  • رشد فروش گوشی های پرچمدار و رده بالا در سال 2023؛ اپل رهبر است!

نظر شما در مورد Microsoft Copilot Pro چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: نیویورک تایمز

مقاله ای که مایکروسافت Copilot Pro را با قیمت 20 دلار معرفی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.