مایکروسافت Copilot Pro را در دستگاه های هوشمند – Tecrato رایگان می کند

مایکروسافت Copilot Pro را در دستگاه های هوشمند – Tecrato رایگان می کند

مقاله Microsoft Copilot Pro برای دستگاه های هوشمند رایگان است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت هوش مصنوعی خود را جهانی می کند و به همین دلیل است که نسخه آزمایشی آن را اعلام کرده است کمک خلبان پرو به صورت رایگان در دستگاه های هوشمند فعال می شود.

مایکروسافت به طور رسمی Copilot Pro را در ژانویه 2024 راه اندازی کرد. این سرویس اشتراک ماهانه 20 دلاری به کاربران اجازه می دهد در صورت داشتن اشتراک مایکروسافت 365 به برنامه ها از Copilot به Office دسترسی داشته باشند. امروز، این شرکت ویژگی های جدید Copilot Pro به همراه یک ویژگی آزمایشی رایگان.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی سورا به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

ویژگی های Microsoft Copilot Pro

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که Copilot Pro اکنون رسمی شده است در سراسر جهان، یعنی در 227 کشور که Copilot در دسترس است، قابل استفاده است. علاوه بر این، اعلام شده است که می‌توانید با نصب برنامه‌های Copilot بر روی دستگاه‌های iOS و Android از یک ماه آزمایشی رایگان Copilot Pro استفاده کنید.

علاوه بر این، مایکروسافت به کاربران Copilot Pro اجازه می دهد تا از دستیار هوش مصنوعی در برنامه های وب مایکروسافت 365 استفاده کنند. برخلاف برنامه های دسکتاپ، دسترسی به برنامه های وب Copilot نیازی به اشتراک Microsoft 365 ندارد.

این ویژگی شامل نسخه های وب Word، Excel، PowerPoint، OneNote و Outlook می شود. علاوه بر این، عملکرد جدید در برنامه های وب مایکروسافت 365 به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، اسپانیایی، و چینی ساده شده در دسترس است. تنها استثنا برنامه اکسل است که هنوز در مرحله آزمایشی است و فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند.

به هر حال ویژگی های جدید. Copilot حرفه ای آنها از ماه های آینده در برنامه های موبایل مایکروسافت، از جمله Outlook برای iOS و Android در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایتی برای عکاسی با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظر شما در مورد ویژگی های جدید Copilot Pro چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از ایران و جهان. با ما بمان.

آبنما:neowin

مقاله Microsoft Copilot Pro برای دستگاه های هوشمند رایگان است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.