ما بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان را ارائه می دهیم. اندلرن

ما بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان را ارائه می دهیم.  اندلرن

در این مقاله با معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه دنیا و بررسی جدیدترین مینی سریال های عاشقانه دنیا با ما همراه باشید. در این مقاله لیستی از بهترین مینی سریال های عاشقانه از نظر AMDB را در اختیار شما قرار می دهیم.

اگر شما هم مانند ما از طرفداران مینی سریال های عاشقانه هستید، می دانید که تماشای مینی سریال های عاشقانه چقدر لذت بخش است. با این حال، اگر هنوز لذت تماشای مینی سریال عاشقانه را تجربه نکرده اید، با اندلرن همراه باشید.

بهترین مینی سریال عاشقانه دنیا.

در ادامه به معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه خارجی در جهان می پردازیم. با لیست بهترین مینی سریال های عاشقانه به نقل از imdb همراه ما باشید.

شمال و جنوب یکی از بهترین مینی سریال های تاریخ است.

  • امتیاز EMDB: 8.6
  • سال ساخت: 2004

این مینی سریال در سال 2004 تولید شد و امتیاز واترمارک MDB بالایی دارد. شمال و جنوب اقتباسی چهار قسمتی از داستان عشق الیزابت گاسکل در مورد مارگارت هیل، یک جنوبی از طبقه متوسط ​​است که مجبور می شود به شهر شمالی میلتون نقل مکان کند.

مینی سریال کمدی رمانتیک Pam and Tommy 2022

مینی سریال عاشقانه خارجی / مینی سریال عاشقانه کره ای

  • امتیاز EMDB: 7.3
  • سال ساخت: 2022

مینی سریال عاشقانه خارجی هشت قسمتی جدید Hulu، Pam and Tommy، داستان واقعی رابطه پاملا اندرسون و تامی لی است که در یک ویدیو فاش شد. این فیلم توسط یک فرد ناراضی دزدیده می شود و در نهایت هزاران بار کپی می شود. حتی زمانی که اندرسون و لی سعی می کنند با امضای قراردادی با یک شرکت فیلمسازی بزرگسالان، دسترسی فیلم را محدود کنند، این موضوع بیشتر گسترش می یابد. این مینی سریال کمدی رمانتیک بر اساس مقاله رولینگ استون در سال 2014 “پم و تامی: داستان ناگفته بدنام ترین نوار سکس جهان آماندا شیکاگو لوئیس”، توسط رابرت سیگل برای Hulu ساخته شد و توسط پوینت گری پیکچرز تهیه شد. تلویزیون Annapurna و Lionsgate. تلویزیون .

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی معرفی بهترین مینی سریال های کمدی دنیا.

معرفی مینی سریال WandaVision 2021

مینی سریال جدید رمانتیک / مینی سریال عاشقانه خارجی

  • امتیاز EMDB: 7.9
  • سال ساخت: 2021

WandaVision یک مینی سریال آمریکایی است که توسط Jac Schaeffer برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس Marvel Comics و با بازی شخصیت‌های Wanda Maximoff / Scarlet Witch و Vision ساخته شده است. این اولین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول است که توسط استودیو مارول تولید شده است، تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد و پس از رویدادهای Avengers: Endgame (2019) روایت می‌شود. این مینی سریال واندا ماکسیموف و ویژن را دنبال می‌کند که در حومه شهر در وست‌ویو، نیوجرسی زندگی می‌کنند.

مینی سریال عاشقانه Normal People 2022

بهترین مینی سریال رمانتیک / بهترین مینی سریال کمدی رمانتیک

  • امتیاز EMDB: 8.4
  • سال ساخت: 2022

مینی سریال جدید Gente Normal فقط بازسازی یک رمان عالی نیست. بلکه یک داستان عاشقانه گرم و حماسی است. این مینی سریال عاشقانه جدید محصول مشترک استودیو بی بی سی و Hulu است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مینی سریال imdb با امتیاز بالا یکی از بهترین مینی سریال های عاشقانه در جهان است.

داستان مردم عادی در شهر کوچکی در غرب ایرلند روایت می شود که ماریان و کانل به دبیرستان می روند. ماریان یک دختر باهوش عجیب است که به دلایل رایج در این سن مورد اذیت و آزار همکلاسی هایش قرار می گیرد. او باهوش‌تر از اطرافیانش، صراحتاً صحبت می‌کند و معلمانش را به گونه‌ای سؤال می‌کند که گویی آنها مردم عادی هستند و نه یک مقام بالاتر از قدرت، که بسیاری از آنها (و همچنین سایر دانش‌آموزان) آن را درک نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های تلویزیونی سریال ژائو لوسی با بازی ژائو لوسی

مینی سریال عاشقانه خارجی غرور و تعصب 1995

بهترین مینی سریال عاشقانه 2022 / مینی سریال عاشقانه چینی

  • امتیاز EMDB: 7.8
  • سال ساخت: 2005

غرور و تعصب یکی از بهترین مینی سریال های عاشقانه دنیاست. این یک مینی سریال شش قسمتی درام عاشقانه تلویزیونی بریتانیایی است که توسط اندرو دیویس از رمانی به همین نام در سال 1813 نوشته جین آستن اقتباس شده است. جنیفر ایهل و کالین فرث به ترتیب نقش الیزابت بنت و آقای دارسی را بازی کردند. این سریال که توسط Sue Birtwistle ساخته شد و توسط Simon Langton کارگردانی شد، محصول بی‌بی‌سی با تامین مالی اضافی از شبکه آمریکایی A&E بود. BBC1 اولین قسمت‌های 55 دقیقه‌ای را از 24 سپتامبر تا 29 اکتبر 1995 پخش کرد. شبکه A&E این سریال را در سه شب متوالی از 14 ژانویه 1996 در دو قسمت پخش کرد.

مینی سریال عاشقانه 22/11/63

بهترین مینی سریال عاشقانه دانبا/مینی سریال عاشقانه

  • امتیاز EMDB: 8.1
  • سال ساخت: 2016

مینی سریال عاشقانه خارجی 11.22.63 در هشت قسمت یک ساعته از سایت Hulu در دسترس عموم قرار گرفت. پخش سریال از 24 بهمن 1394 آغاز و در 13 فروردین 1395 به پایان رسید.

جیک اپینگ، پروفسور، این فرصت را دارد که به گذشته سفر کند تا از مرگ جان اف کندی جلوگیری کند. با این حال، بیزاری داستان از تغییر و عشق او به دوران و یک زن او را به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید: معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال Last in Passing Time

مینی سریال Les Miserables

سریال عاشقانه خارجی / بهترین مینی سریال تاریخ

  • امتیاز EMDB: 7.5
  • سال ساخت: 2012

مینی سریال عاشقانه خارجی Les Miserables، اقتباسی تلویزیونی از رمان کلاسیک ویکتور هوگو، ژان والژان را دنبال می کند که از دستگیری بازرس ژاور فرار می کند. در پس زمینه فرانسه پس از ناپلئون، ناآرامی بار دیگر شهر پاریس را فرا گرفته است.

مینی سریال عاشقانه خارجی مرلین 1998

بهترین مینی سریال عاشقانه دنیا / مینی سریال عاشقانه در نتفلیکس

  • امتیاز EMDB: 7.8
  • سال ساخت: 1998

مرلین یک مینی سریال آمریکایی محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی استیو بارون است. بازیگرانی چون سم نیل، هلنا بونهام کارتر، روتر هاور، جان گیلگود، میراندا ریچاردسون، ایزابلا روسلینی، لینا هدی، مارتین شورت، ریچل دی تایم و بیلی وایتلا در این سریال کوتاه به ایفای نقش پرداخته اند. در سال 2006 دنباله ای برای این فیلم به نام شاگرد مرلین ساخته شد. جادوگر افسانه ای قصد دارد آرتور جوان را به عنوان یک مرد واقعی و نجیب بزرگ کند، به امید اینکه صلح و هماهنگی را در این سرزمین به ارمغان بیاورد، اما او ناخودآگاه به دخالت ملکه ماب و نفوذ او بر مورگان لو فی تکیه می کند. مرلین یکی از بهترین مینی سریال های عاشقانه تاریخ است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریالی که جی چانگ ووک بازی کرده را معرفی می کنیم

مینی سریال عاشقانه تاریخی ملکه سفید 2013

بهترین مینی سریال عاشقانه تاریخ / بهترین سریال کوتاه عاشقانه

  • امتیاز EMDB: 7.7
  • سال ساخت: 2013

ملکه سفید یک مینی سریال رمانتیک درام تاریخی بریتانیایی برای BBC One است که بر اساس مجموعه رمان‌های تاریخی جنگ عموزاده‌های فیلیپا گرگوری (ملکه سفید، ملکه سرخ و دختر پادشاه ساز) ساخته شده است. اولین قسمت در 16 ژوئن 2013 در BBC One در بریتانیا پخش شد. این اولین بار در ایالات متحده در Starz در 9 اوت 2013 پخش شد. داستان بر روی سه زن متمرکز است که برای به دست آوردن قدرت مبارزه می کنند در حالی که داستان پشت صحنه را دستکاری می کنند. الیزابت ودویل، مارگارت بوفورت و آن… ملکه سفید نیز یکی از بهترین مینی سریال های رمانتیک دنیاست.

مینی سریال Spartacus: Gods of the Arena 2011

مینی سریال عاشقانه ترکی / مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

  • امتیاز EMDB: 8.5
  • سال ساخت: 2011

Spartacus: Gods of the Arena یک مینی سریال تلویزیونی اکشن-عاشقانه است که توسط Starz در ایالات متحده به عنوان پیش درآمدی بر اسپارتاکوس پخش شد که در 21 ژانویه 2011 پخش شد. قهرمان شدن بازیگران Capua و شخصیت‌های تکرارشونده سری اصلی عبارتند از: جان هانا در نقش باتیاتوس، لوسی لاولس در نقش لوکرتیا، پیتر منسا در نقش اونوماس، نیک ای تارابای در نقش آشور، لسلی-آن برانت در نقش ناویا، آنتونیو ته مایوها در نقش بارسا و مانو بنت در نقش کریکسو. .

بیشتر بخوانید: سریال عاشقانه مافیایی تایلندی

مینی سریال درام عاشقانه The White Princess 2017

مینی سریال عاشقانه ژاپنی / مینی سریال عاشقانه تایلندی

  • امتیاز EMDB: 7.5
  • سال ساخت: 2017

شاهزاده سفید یک مینی سریال درام تاریخی رمانتیک است که برای استارز ساخته شده است. این مینی سریال عاشقانه بر اساس رمانی به همین نام در سال 2013 نوشته فیلیپا گرگوری و دنباله جزئی آن، نفرین پادشاه در سال 2014 ساخته شده است. این سریال دنباله ای بر مینی سریال ملکه سفید در سال 2013 است که از سه رمان قبلی گریگوری اقتباس شده بود و بلافاصله به جایی می رسد. ملکه سفید او را ترک کرد.

در مجموعه هشت قسمتی، ازدواج هنری هفتم و الیزابت یورک عملاً با متحد کردن خانه‌های لنکستر و یورک به جنگ‌های رز پایان می‌دهد. با این حال، خصومت و بی اعتمادی متقابل آنها، و همچنین دسیسه های سیاسی مادرانشان، هم ازدواج و هم پادشاهی را تهدید می کند.

مینی سریال عاشقانه تاریخی جنگ و صلح 2016

مینی سریال عاشقانه ترکی / مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

  • امتیاز EMDB: 8.1
  • سال ساخت: 2016

جنگ و صلح یک مینی سریال درام تاریخی رمانتیک است که در 3 ژانویه 2016 در بی بی سی وان به تهیه کنندگی BBC Cymru Wales پخش شد. این اقتباس شش قسمتی از رمان جنگ و صلح در سال 1869 نوشته لئو تولستوی نویسنده روسی است. نوشته اندرو دیویس و کارگردانی تام هارپر. جنگ و صلح در ایالات متحده از شبکه های A&E، Lifetime و History Channel در چهار قسمت دو ساعته از 18 ژانویه 2016 پخش شد. در این سریال پل دانو، لیلی جیمز و جیمز نورتون نقش های اصلی را بازی می کنند. جنگ و صلح یکی از بهترین مینی سریال های رمانتیک دنیاست.

مینی سریال عاشقانه آمریکایی دیوانه

بهترین مینی سریال عاشقانه.

  • امتیاز EMDB: 7.9
  • سال ساخت:2018

مینی سریال عاشقانه خارجی “Maniac” یک سریال درام علمی تخیلی آمریکایی است که در سال 2018 ساخته شده است.داستان “Maniac” در آینده ای نزدیک و در دنیایی تکنولوژیک و پیشرفته می گذرد. دو شخصیت اصلی داستان، Annie و On، به طور تصادفی در آزمایشی برای آزمایش واقعیت مجازی شرکت می کنند. آنی (اما استون) یک زن جوان اسکیزوفرنی است که از یک زندگی ناامید فرار می کند. او با کمک وسیله ای به نام «Adbutor» وارد دنیای حالت های خیالی می شود که در آن می تواند نقش هر شخصیتی را بازی کند. او (جانا هیل) مردی غمگین و مضطرب است که برای مقابله با ترس ها و اضطراب هایش در آزمایشی شرکت می کند. آنها به همراه آنی طی آزمایش های متعدد به دنیاهای مختلف سفر می کنند و در هر دنیا با شخصیت ها و موقعیت های متفاوتی مواجه می شوند.

در طول سریال، Annie و On با مشکلاتی مانند عشق، دوست نداشتن، درد و امید مواجه می شوند و در هر آزمایش تجربیاتی را پشت سر می گذارند که تغییرات عمده ای در زندگی و شخصیت آنها ایجاد می کند. آنها در طول داستان با یکدیگر و با شخصیت های دیگر درگیر افکار عمیق و ارتباطات عاطفی هستند. مینی سریال «دیوانه وار» به دلیل فضای علمی تخیلی، سبک خارق العاده و بازی های فوق العاده اش محبوبیت زیادی در بین دوستداران سریال پیدا کرد. علاوه بر این پرداختن به مسائل روانی و انسانی از جمله عشق و تلاش برای رسیدن به آرامش در دنیایی پیچیده، این سریال را برای بسیاری از بینندگان جذاب و متفاوت کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بچه ها بهتر از گل ها هستند. ژانر کره ای عاشقانه، کمدی و درام.

آخرین کلمه

در این مقاله بهترین مینی سریال های عاشقانه خارجی را به شما معرفی می کنیم و هر کدام را به اختصار بررسی می کنیم. مینی سریال های عاشقانه از جمله آثار پرمخاطب و پرطرفداری هستند که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. کدام یک از سریال های عاشقانه احساسی خارجی ارائه شده در این مطلب را تماشا کرده اید؟ کدام یک از مینی سریال های عاشقانه خارجی را دوست دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.