متا با صدای جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند – Techrato

متا با صدای جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند – Techrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

چت بات متا با صدای بازیگران مشهوری مانند جان سینا، کریستین بیل، جودی دنچ و آکوافینا به روز می شود. این متا اکشن که برای جذاب‌تر کردن تجربه کاربر ساخته شده است، به زودی در کنفرانس سالانه Connect ارائه خواهد شد.

اطلاع رسانی کند رویترزقابلیت جدید چت ربات هوش مصنوعی متا به کاربران این امکان را می دهد که از بین صدای افراد مشهور انتخاب کنند. اما نکته جالب این است که چنین قابلیتی در فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ در آمریکا و دیگر کشورهای انگلیسی زبان ارائه خواهد شد.

استفاده از صدای جان سینا برای گل شروع یک بازی قبل از بازی است

این حرکت بخشی از استراتژی گسترده‌تر متا برای تقویت هوش مصنوعی و رقابت با غول‌هایی مانند گوگل و OpenAI است. در حال حاضر، متا چت بات می تواند با کاربر تعامل داشته باشد و به درخواست او برای تولید تصویر پاسخ دهد.

به نظر من، این استراتژی انتخاب شده توسط متا سودآور خواهد بود و استقبال زیادی خواهد داشت. زیرا بسیاری از کاربران علاقه مند به افراد مشهوری هستند که صدای آنها انتخاب شده است. تصور جان سینا و کریستین بیل در حال خواندن متنی که انتخاب کرده اید نیز جذاب است!

متا با صداپیشگی جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند

انتظار می رود متا در کنفرانس Connect اطلاعات بیشتری در مورد محصولات سخت افزاری آینده و عینک های واقعیت افزوده خود ارائه دهد. علاوه بر این، متا با راه‌اندازی ابزار هوش مصنوعی، به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا نسخه‌های چت بات خود را ایجاد کنند و در نتیجه دنیای تولید محتوا را متحول کنند.

بیشتر بخوانید:

  • متا: مدیر ارشد هوش مصنوعی: تسلا مستقل نیست. ایلان ماسک دروغ می گوید
  • اکنون بهترین شانس متا برای برنده شدن در مسابقه دستگاه های هوش مصنوعی است

پست Meta با جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند اولین بار در Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/