متا قابلیت خم شدن ریل اینستاگرام با هوش مصنوعی + فیلم – بازیگرها را معرفی کرد

متا قابلیت خم شدن ریل اینستاگرام با هوش مصنوعی + فیلم – بازیگرها را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

قابلیت خم شدن ریل های اینستاگرام با هوش مصنوعی یکی از جالب ترین دستاوردهای متا است که اخیرا در رویداد سالانه Meta Connect رونمایی شد. این ویژگی قابلیت دوبله ویدیوهای Rails را به زبان های دیگر دارد.

اطلاع رسانی کند لبهاین ویژگی در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران در ایالات متحده، آمریکای لاتین فعال خواهد شد و فقط برای ویدیوهایی که به زبان انگلیسی یا اسپانیایی هستند اعمال خواهد شد.

دوبله ریل اینستاگرام; ترجمه و هماهنگی لب به زبان های جدید.

زاکربرگ، مدیر و مالک متا، در طول این رویداد از ویژگی خم شدن ریل اینستاگرام رونمایی کرد و توضیح داد که هوش مصنوعی علاوه بر ترجمه به زبان‌های دیگر، متا می‌تواند صدای گوینده را تغییر دهد و حتی حرکات لب فرد در ویدیو را با زبان جدیدی که ترجمه می‌کنید مطابقت دهد.

به این ترتیب مخاطبان ویدیو این احساس را خواهند داشت که گوینده واقعاً به زبان جدیدی صحبت می کند. این فناوری پیشرفته می تواند تعامل بین کاربران با زبان های مختلف را توسعه دهد. با این حال، متا هنوز زمان دقیقی را برای انتشار عمومی این ویژگی اعلام نکرده است، اما قول داده است که در آینده ای نه چندان دور از زبان های بیشتری پشتیبانی کند.

 

علاوه بر این ویژگی، متا در همان مراسم نمایش دیگری از هوش مصنوعی خود ارائه کرد که می تواند با صدای افراد مشهور صحبت کند. برای این کار، چهره های معروف مانند جان سینا همکاری کرده است. متا همچنین از قابلیت ترجمه همزمان عینک هوشمند خود رونمایی کرد که می تواند مکالمات را به زبان های دیگر در زمان واقعی ترجمه کند.

بیشتر بخوانید:

  • پیام خداحافظی جعلی نیز متا سلبریتی ها را فریب داد. آیا می توان هوش مصنوعی را متوقف کرد؟
  • متا: مدیر ارشد هوش مصنوعی: تسلا مستقل نیست. ایلان ماسک دروغ می گوید
  • اکنون بهترین شانس متا برای برنده شدن در مسابقه دستگاه های هوش مصنوعی است
  • متا رسانه های روسیه را مسدود می کند. روسیه به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی است

مقاله متا قابلیت خم شدن ریل اینستاگرام با هوش مصنوعی را معرفی کرد + فیلم اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/