متا محدودیت های حساب های فیس بوک و اینستاگرام ترامپ – بازیگرها را لغو کرد

متا محدودیت های حساب های فیس بوک و اینستاگرام ترامپ – بازیگرها را لغو کرد

پست متا محدودیت های حساب های فیس بوک و اینستاگرام ترامپ را حذف کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

متا، مالک پلتفرم های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام، تصمیم گرفته است محدودیت های اعمال شده برای حساب های کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را حذف کند.متا در بیانیه ای به روز شده اعلام کرد که تعلیق حساب های فیس بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ، که در ژانویه 2023 به پایان رسید، اکنون در وضعیت آنلاین جدید نامزد احتمالی جمهوری خواه منعکس شده است. این خبر ابتدا توسط Axios منتشر شد.


بیشتر بخوانید:

  • با بیشترین دانلود اپلیکیشن های سال 2024 آشنا شوید
  • نحوه دانلود از یوتیوب؛ بهترین اپلیکیشن ها و سایت ها برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

حساب های دونالد ترامپ

متا پس از حمله به کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021، ترامپ را از تمامی سکوهای خود حذف کرد و در بیانیه ای اعلام کرد که این تصمیم تحت شرایط “فوق العاده و بی سابقه” اتخاذ شده است.

در این حمله هفت نفر بر اثر خشونت یا خسارت های جانبی جان باختند.

در ماه مه همان سال، هیئت نظارت تصمیم گرفت که فیس بوک برای تعلیق نامحدود حساب های ترامپ به دلیل نقض جدی قوانین و استانداردهای جامعه فیس بوک و اینستاگرام، جریمه کافی را اعمال نکرده است. ترامپ در بیانیه‌ای ویدیویی که کمتر از سه ساعت پس از آغاز خشونت‌ها منتشر شد، گفت: “ما شما را دوست داریم. شما بسیار خاص هستید” و شورشیان را “میهن پرست بزرگ” خواند. این و سایر اظهارات ترامپ پس از حمله به کنگره، هیئت نظارت را متقاعد کرد که او استاندارد متا را برای تمجید یا حمایت از افراد درگیر در خشونت نقض کرده است.

دو سال بعد، متا حساب‌های ترامپ را پس از تعلیق محدود زمانی با مجازات‌های سخت‌تر برای نقض شرایط سرویس بازگرداند، استانداردی بالاتر از هر کاربر دیگری در فیس‌بوک و اینستاگرام. در به روز رسانی اخیر، متا اعلام کرد که رئیس جمهور سابق اکنون با استانداردهای مشابه سایر کاربران رفتار می کند.

با برگزاری کنوانسیون های احزاب در آینده نزدیک، از جمله کنوانسیون جمهوری خواهان در هفته آینده، نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به زودی به طور رسمی معرفی خواهند شد. همانطور که ما مسئولیت خود را برای اجازه دادن به بیان سیاسی ارزیابی می کنیم، معتقدیم که مردم در “ایالات متحده باید بتواند به طور مساوی به سخنان نامزدهای ریاست جمهوری گوش دهد.”

اکانت ترامپ در توییتر

توییتر که اکنون به X تغییر نام داده است، پس از شورش 6 ژانویه به دلیل سه توییت متهم به تحریک خشونت علیه ترامپ نیز اقدام کرد. ابتدا در 6 ژانویه 2021 حساب کاربری او را به مدت 12 ساعت معلق کرد و دو روز بعد او را به دلیل نقض مکرر استانداردهای جامعه به طور کامل تحریم کرد. سال بعد، مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، یک نظرسنجی غیررسمی در حساب کاربری خود انجام داد و از او پرسید که آیا باید ترامپ را لغو ممنوعیت کند و چند روز بعد حساب کاربری خود را بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

  • حذف اکانت توییتر؛ آموزش تصویری نحوه حذف حساب کاربری X (توئیتر سابق)
  • بهترین برنامه های کاربردی جایگزین توییتر. از رد پا گرفته تا ماستودون و قطب!

منبع: engadget

پست متا محدودیت های حساب های فیس بوک و اینستاگرام ترامپ را حذف کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.