متا و رویترز قرارداد هوش مصنوعی – بازیگرها را امضا کردند

متا و رویترز قرارداد هوش مصنوعی – بازیگرها را امضا کردند

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که متا قصد دارد بخش خبری را به هوش مصنوعی خود اضافه کند و با رویترز وارد همکاری جدیدی شده است.

به نظر می رسد متا قصد دارد بخش جدیدی را به دستیار هوش مصنوعی خود اضافه کند. به گزارش axios، متا برای افزودن بخش خبری به هوش مصنوعی خود، وارد همکاری جدیدی با رویترز شده است. در واقع، قرارداد جدید به متا اجازه می دهد تا از اخبار و گزارش های رویترز در هوش مصنوعی خود استفاده کند.

راهنمای خرید بازیگرها

هوش مصنوعی متا از داده های رویترز استفاده می کند

اگرچه متا همیشه از پوشش اخبار در شبکه های اجتماعی خود مانند Trades خودداری می کند، اما به نظر می رسد که او سعی دارد با رویکردی جدید این قسمت را به هوش مصنوعی خود اضافه کند. این توافقنامه به متا اجازه می دهد تا هنگام پاسخ دادن به سوالات خبری از اطلاعات رویترز استفاده کند.

متا و رویترز قرارداد هوش مصنوعی امضا کردندمتا و رویترز قرارداد هوش مصنوعی امضا کردند

جزئیات مالی این قرارداد همچنان محرمانه است. اما معلوم می شود که رویترز متا را به دلیل ارائه اطلاعات خود هزینه می کند. این ویژگی جدید در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده در دسترس است، طبق گزارش های منتشر شده، فراهوش مصنوعی از روز گذشته از اطلاعات این منبع در پلتفرم های مختلف از جمله فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر استفاده می کند.

متا این همکاری جدید را آغاز کرده است در حالی که همچنان با چالش های مختلف روبرو است. البته به نظر می رسد سایت های خبری تمایلی به همکاری با هوش مصنوعی ندارند. نیویورک تایمز یکی از منابعی است که به این بخش نگاه مثبتی نداشته و حتی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اقدامات قانونی لازم را برای حفظ کپی رایت در مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI و مایکروسافت انجام داده است.

جیمی رادیس، سخنگوی متا، هدف از همکاری جدید را بهبود بخشی از هوش مصنوعی در پاسخ به سوالات کاربران عنوان کرد. در نظر بگیرید که کاربران با این چت بات عمدتاً برای اهداف آموزشی و نوآورانه تعامل دارند. اما افزودن یک بخش جدید، تجربه جستجوی کاربران برای اطلاعات خبری را بهبود می بخشد.

ردیس در این باره توضیح داد:

هوش مصنوعی متا می تواند با خلاصه و پیوند به محتوای رویترز به سوالات خبری پاسخ دهد.

البته سخنگوی متا سوالات مطرح شده در مورد بخش امنیتی این ویژگی را بی پاسخ گذاشت.

بیشتر بخوانید: