متن تلخ «هانیه طوسلی» برای خداحافظی هنگامه/ عکس

متن تلخ «هانیه طوسلی» برای خداحافظی هنگامه/ عکس

هانیه طوسلی مطلبی از خداحافظی هنگامه قاضیانی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش صبح تایم به نقل از برترین ها: هانیه طوسلی مطلبی از خداحافظی هنگامه قاضیانی به اشتراک گذاشته است که متن آن بسیار غم انگیز است.

خداحافظ دنیای بازیگری!

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

او متن خداحافظی خود را اینگونه آغاز کرد و نوشت: «برای اولین و آخرین بار از همه شما می خواهم که یک جمله زیبا برای خداحافظی به عنوان خاطره برایم بنویسید.

برای همه شما که سال ها با عشق بی قید و شرط از نسل های مختلف در کنار من بودید.”

وی در ادامه متن خود نوشت: غم را امشب در این حس غریب به ضیافت باشکوه زندگی دعوت کنیم.

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سایه روشن، در ادامه متن گفت: در سال ۱۳۷۸ شیدایی من با سینما راه پیدا کرد.

چرا حس عجیبی می گویم، چون در همان اولین فیلمی که در محضر عزت الله خان زمزی لذت شاگردی را داشتم، در سکانسی از فیلم به من گفتند: دخترم حس وصف ناپذیری است. دوستت داشتم هنوز هم دوستت دارم و تا روزی که زمین را ترک کنم دوستت خواهم داشت.

خانم مهری شیرازی استاد محترم سینما را با شما شروع کردم. به شما قول دادم که دست از تلاش برندارم و به مردم عزیز وفادار بمانم، در راه هنر و فرهنگ تمام تلاشم را کردم. قلبت را می بوسم

خداحافظی من بعد از بیست و چهار سال خدمت در عرصه بازیگری.

زمان داوران

ایران/تهران، 19 ژوئن 1402

نوشته متن تلخ «هانیه طوسلی» برای خداحافظی/ عکس اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.