محبوب ترین استایل شیک ترین زن دنیا که هیچ وقت از مد نمی افتد

محبوب ترین استایل شیک ترین زن دنیا که هیچ وقت از مد نمی افتد

آدری هپبورن یکی از زیباترین زنان قرن بیستم بود و در طول زندگی خود استایل جذابی داشت.

به گزارش صبح امروز چه بپوشم؟ این بازیگر برنده اسکار یکی از چهره های تحسین برانگیز دنیای مد و یکی از نمادهای مد است که لباس های شیک و کلاسیک او چندین دهه است که بر لباس های زنانه تاثیر گذاشته است. اما راز شیک و خوش پوش بودن آدری هپبورن چه بود؟

این مقاله را بخوانید تا بدانید چگونه مانند آدری هپبورن لباس بپوشید.

یکی از استایل های راحت و زیبای آدری هپبورن مربوط به فیلم چهره های بامزه است که در آن شلوار کوتاه مشکی به تن دارد. این شلوار به سرعت محبوب شد و به یکی از مهم ترین لباس های آن دهه تبدیل شد.

ترکیب این شلوار با بلوز مشکی می تواند ترکیبی ایده آل برای لباس های راحتی شما باشد.

کت خز

برای روزهایی که می خواهید شیک و زیبا به نظر برسید، کت خز مصنوعی یک انتخاب ایده آل است. آدری هپبورن نیز چنین لباسی را در فیلم بانوی زیبای من پوشیده بود.

دمپایی پاشنه بلند

یکی از مدل های کفشی که در حال حاضر جزو ترندها محسوب می شود، در دهه 50 نیز محبوبیت داشت و آدری هپبورن با استفاده از این کفش های راحت اما زیبا به استایل ساده خود جذابیت می بخشد.

تیپ جذاب آدری هپبورن با دمپایی پاشنه دار

پیراهن چهارخانه

آدری هپبورن بیشتر به دلیل استفاده از سبک مردانه در لباس هایش شناخته می شود. پیراهن چهارخانه یکی از این لباس ها بود که در این دوره رواج یافت و به لباس زنانه راه پیدا کرد.

تو دامن

دامن کلوش میدی یکی از لباس های مورد علاقه هیپورن بود و با اندام باریک و ظریف او همخوانی داشت. این لباس هم استایلی مجلل و هم مدرن دارد.

دامن میدی کلوش یکی از لباس های مورد علاقه آدری هپبورن بود

بلوز یقه اسکی

یکی از اجزای ضروری برای لباس های پاییزی و زمستانی، رنگ مشکی به خصوص به همه می آید. هیپورن نیز اغلب از این لباس استفاده می کرد.

 

با محبوب ترین استایل شیک ترین زن دنیا که هیچ وقت از مد نمی افتد، اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.