محبوب ترین انیمه شونن ۲۰۲۳ و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید

محبوب ترین انیمه شونن ۲۰۲۳ و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید

 

مطلب محبوب ترین انیمه شونن 2023 و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

در مطلب بهترین انیمه های شونن می‌خواهیم جذاب‌ترین انیمه‌های شونن را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه این نوشتار با اندلرن همراه باشید.

اول از هر چیزی ببینیم این نوع انیمه‌ها چه مدلی هستند و مخاطبان انیمه‌های اکشن معمولا چه کسانی می‌باشند. انیمه های شونن به انیمه‌هایی گفته می‌‌شوند که برای پسران بین ۸ تا ۱۸ سال ساخته می‌شوند. البته که این انیمه‌های ژانر شونن بخاطر گستردگی‌ای که دارند معمولا دخترها هم از این انیمه‌های محبوب اکشن لذت می‌برند و اینگونه انیمه‌ها را تماشا می‌کنند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های شونن

مهم ترین ها‌‌‌ و جدی ترین ها را بشناسید

در فهرست زیر لیستی از بهترین انیمه های شونن که قرار است در ادامه به معرفی آن‌ها بپردازیم آورده شده است:

  • بهترین انیمه های شونن تمام دوران
    • One Piece
    • Attack On Titan
    • Nanatsu No Taizai
    • Hunter x Hunter
    • Naruto: Shippuden
    • Black Clover
    • Bleach
    • My Hero Academia
    • Dragon Ball z
    • Fullmetal Alchemist
  • بهترین انیمه های شونن 2023
    • Dr. Stone: New World
    • Jujutsu Kaisen Season 2
بهترین انیمه های شونن
بهترین انیمه های شونن

انیمه‌های شونن معمولا طولانی هستند مانند انیمه One Piece که تا کنون ۸۰۰ قسمت آن پخش شده و هنوز درحال پخش است. در این سبک اغلب در ژانرهای ماجراجویی و اکشن اتفاق می‌افتند و از مانگا ها اقتباس می‌شوند.

انیمه One Piece

بهترین انیمه های شونن , انیمه های شونن , بهترین انیمه شونن , شونن , معرفی انیمه های شونن ای, بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
بهترین انیمه شونن
  • ژانر: اکشن، کمدی-درام، خیال‌پردازی ماجراجویانه
  • کارگردان:‌ کونوسوکه اودا (۲۰۰۶–۱۹۹۹)، مونهیسا ساکائی (۲۰۰۸–۲۰۰۶) و هیروئاکی میاموتو (۲۰۰۸-اکنون)
  • استودیو: توئی انیمیشن

اولین انیمه این لیست انیمه معروف وان پیس (بهترین کاراکترهای انیمه One Piece) ( One Piece ) است. این انیمه در ژانر اکشن، کمدی (کمدی ترین انیمه های اکشن 2023 و تمام دوران)، درام و خیال پردازی است که از سال ۱۹۹۷ تا بحال پخش آن ادامه داشته است و تا کنون بیش از ۸۰۰ قسمت آن پخش شده است. داستان انیمه یک تکه درباره‌ی ماجراهای یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی است که به ‌دنبال بزرگ‌‌ترین گنج دنیا، ( وان پیس ) یا یک تکه می‌گردند. شروع داستان با لوفی است که تنها به دل دریا می‌رود و رویای این را دارد که پادشاه دز‌دان دریایی شود و در این مسیر سخت و دشوار دوستان و دشمنان بسیاری هم پیدا می‌کند.

انیمه Attack On Titan

معرفی انیمه های شونن ای, بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
انیمه های شونن چیست
  • ژانر: خیال‌پردازی تیره‌و‌تار
  • کارگردان: تتسورو آراکی (فصل ۱و۲و۳)، ماساشی کوئیزوکا (فصل ۲و۳)، جان سیشیدو (فصل ۴) و یویچیرو هایاشی (فصل ۴)

انیمه بعدی مجموعه حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) (Attack On Titan) است که یکی از معروف‌ترین انیمه‌های دنیا می‌باشد. این انیمه یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌ است. همچنین حمله به تایتان از سال ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۲۱ بالاخره پس از ۱۱ سال به اتمام رسید.

داستان، حول ارن یاگر، خواهرخوانده‌اش میکاسا اَکرمن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشینا توسط تایتان‌ها، مادر ارن بدست یک تایتان کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد و تک تک تایتان هارا نابود کند. او به همراه دوستانش به دسته دیده‌بانی ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند.

انیمه Nanatsu No Taizai

بهترین انیمه های شونن , انیمه های شونن , بهترین انیمه شونن , شونن
انیمه های شونن
  • ژانر: Adventure, فانتزی
  • کارگردان: Tensai Okamura

انیمه ناناتسو تانزای (Nanatsu No Taizai) انمیه بعدی لیست ما است. این انیمه بشدت ارزش دیدن دارد و واقعا پیشنهاد میشود، انیمه در 3 فصل منتشر شده است که فصل سوم این انیمه در استودیو دیگری ساخته شد که کمی از لحاظ بصری افت کرد. اما همچنان از لحاظ داستانی بسیار خوب و راضی کننده بود که حتی از لحاظ فروش مانگا در سال ۲۰۱۴ جای انیمه وان پیس را نیز گرفت.

این انیمه در ژانر اکشن، خیال پردازی، ماجراجویانه، ماوراءالطبیعی، پسرانه، کمدی و درام است. داستان درباره ۷ شوالیه به نام های هفت گناه کبیره می‌باشد که وظیفه حفاظت از پادشاه را به عهده دارند. شوالیه‌های مقدس به آن‌ها تهمت خیانت (شوکه وار ترین خیانت ها در انیمه) می‌زنند و آن ها از دربار اخراج میشوند. پرنسس الیزابت متوجه میشود که این تهمت یک دروغ بوده و شوالیه‌های مقدس این نقشه را کشیدند تا بتوانند پدرش را به قتل برسانند و تاج و تخت را بدست بیاورند.

انیمه Hunter x Hunter

معرفی انیمه های شونن ای, بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
انیمه های شونن
  • ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی
  • کارگردان: هیروشی کوجینا
  • استودیو: مدهاوس

نام انیمه بعدی لیست شکارچی در شکارچی (Hunter x Hunter) است. در حقیقت این انیمه در سال ۲۰۱۱ یک بازسازی از یک انیمه قدیمی‌تر است که همان داستان را روایت میکند ولی در قالب امروزی‌تر. این انیمه در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و ماورائی است که با امتیاز خوبی که از سایت مای انیمه لیست گرفته است ارزش دیدن بالایی دارد و حتما پیشنهاد می‌شود. هانتر کسي است که براي انجام عمليات خطرناک به تمام نقاط دنيا سفر مي‌کند و در اعماق سرزمين‌هاى ناشناخته و براي به دست آوردن گنجينه‌هاى مخفى به دنبال آنها می‌گردد. گون پسر يک هانتر است که مدتهاى زیادی می‌باشد که پدرش ناپديد شده است. او معتقد است که اگر راه پدرش را ادامه دهد، مي‌تواند بالاخره او را پيدا کرده و به خانه برگرداند.

انیمه Naruto: Shippuden

بهترین انیمه های شونن , انیمه های شونن , بهترین انیمه شونن , شونن
بهترین انیمه های شونن

انیمه بعدی لیست انیمه معروف و جذاب ناروتو (بهترین آرک های انیمه ناروتو) (Naruto: Shippude) است. این انیمه ۷۰۰ قسمتی در ژانر اکشن، درام، خیال پردازی و کمدی است که ارزش دیدن بسیار بسیار بالایی دارد؛ زیرا از نطر داستانی و جلوه‌های بصری بشدت فوق العاده است. داستان این انیمه بیشتر دربارهٔ نینجاهایی دارای قدرت‌های مافوق طبیعی و استفادهٔ آن‌ها از چاکراه برای جنگیدن است.

شخصیت اصلی این ماجرا نینجایی نوجوان و پرشور و شوق به نام ناروتو اوزوماکی است که تلاش میکند توجه و احترام اطرافیانش را نسبت به خودش جلب کند. بزرگ ‌ترین آرزوی او این است که روزی هوکاگه بالاترین مقامی که یک نینجا می‌تواند در کونوها، وطن ناروتو به‌دست‌آورد شود.

انیمه Black Clover

معرفی انیمه های شونن ای, بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
انیمه های شونن
  • ژانر: خیال‌پردازی، ماجراجویی،کمدی
  • کارگردان: تاتسویا یوشیهارا

انیمه شبدر سیاه (بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه) (Black Clover) انیمه بعدی لیست است. انیمه‌ای تقریبا جدید در سبک شونن است. این انیمه در ژانر خیال پردازی، ماجراجویی، کمدی محصول سال ۲۰۱۷ است. داستان درباره دنیایی است که جادو حرف اول را می‌زند و همه مردم توانایی استفاده از جادو را دارند، اما در این بین یک پسر بدون جادو رویای پادشاه جادو بودن را دارد و برای هدف خود بسیار تلاش می‌کند.

حالا اگر به دنبال انیمه‌ای با محوریت جادو (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های جادویی 2022 و تمام دوران) هستید انیمه شبدر سیاه می‌تواند انتخاب فوق العاده‌ای برای شما باشد. داستان این انیمه در مورد جوانی یتیم به نام آستا است که از بدو تولد بعد از رها شدن در روبه روی کلیسایی همراه با دوست صمیمی‌اش به اسم یونو در دهکده هاگ بزرگ شد. آن دو با هم بر سر امپراتور و جادوگر شدن پیمان می‌بندند. در حالی که همه با توانایی استفاده از مانا در قالب قدرت جادویی به دنیا می‌آیند، آستا تنها استثنا است.

 

انیمه Bleach

بهترین انیمه های شونن , انیمه های شونن , بهترین انیمه شونن , شونن
بهترین انیمه های شونن

انیمه بعدی این لیست به انیمه بلیچ (بهترین انیمه های مانند Bleach) (Bleach) تعلق دارد. این انیمه جزو انیمه‌هایی است که خیلی ها از آن لذت نمیبرند اما بازهم با این حال کنار انیمه‌های بزرگی مثل ناروتو و وان پیس طرفداران زیادی دارد. این انیمه حتی پس از چندین سال پس از تمام شدن سری خود هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است و حتی از این انیمه جزو بهترین انیمه های شونن یاد می‌شود.

اما بازهم انیمه بلیچ (معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ) بخاطره فیلر‌های زیاد، شخصیت پردازی ضعیف و تکراری شدن روند داستانی باعث شد که آنقدری که باید از این انیمه لذت نبرید. داستان انیمه ماجراهای پسری دبیرستانی به نام ایچیگو کوروساکی است که توانایی دیدن ارواح را دارد. زندگی او با برخورد با یک شینیگامی یا خدای مرگ که بر جریان گذر ارواح از دنیای انسان‌ها به دنیای بعد از مرگ نظارت می‌کنند به کلی دگرگون می‌شود. ایچیگو با روکیا کوچیکی که یک شینیگامی و بدنبال یک هولو (یک روح گمگشته شرور) است، برخورد می‌کند.

انیمه My Hero Academia

معرفی انیمه های شونن ای , بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
انیمه های شونن

انیمه آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) انیمه بعدی است که قرار است آن را به شما معرفی کنیم، این انیمه را ما بارها و بارها در مطالب مختلف و لیست های انیمه ای دیگر معرفی کردیم و درمورد آن توضیحاتی را دادیم. این انیمه قطعا در ده سال گذشته یکی از بهترین انیمه های جهان است، این انیمه در ژانر ماجراجویی، ابرقهرمانی و خیال پردازی محصول سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ است. انیمه آکادمی قهرمان من به دلیل داستانی گیرا و شخصیت های متفاوت و جذابش باعث میشود که این انیمه به هیچ عنوان خسته کننده نباشد و نبود یک شخصیت از ارزش دیدن بالایی برخورد دار باشد و شاید تنها جایی که می‌توان به این انیمه خرده گرفت نبود یک شخصیت منفی درست و مناسب با هدفی موجه که همین امر باعث شده است که این اثر به یک شاهکار انیمه تبدیل نشود.

داستان انیمه درباره پسر نوجوانی به نام ایزوکو میدوریا است که با نام مستعار دکو شناخته می‌شود، این اسم مستعار در ژاپنی دارای دو معنی بی‌عرضه و با پشتکار است که بعدها در طی انیمه ایزوکو همین نام را برای اسم قهرمانی خود انتخاب می‌کند، و همیشه رویای تبدیل شدن به یک قهرمان را داشته است. از بخت بد او، در دنیایی که همه مردم دارای قدرت‌های شگفت‌انگیز هستند و فقط بیست درصد مردم عادی به دنیا می‌آیند او نیز یکی از آدم‌های عادی است. بعد از ملاقات با قهرمان محبوبش آل مایت او راهی را پیدا می‌کند تا از وضعیت عادی بودنش خلاص شود و بتواند تا در مدرسه معروف U.A که برای دوره قهرمانی خود معروف است شرکت کند، با این امید که بتواند به آرزوهای همیشگی‌اش حقیقت دهد.

انیمه Dragon Ball z

بهترین انیمه های شونن , انیمه های شونن , بهترین انیمه شونن , شونن
بهترین انیمه های شونن
  • ژانر: اکشن، رزمی، علمی–تخیلی، کمدی-درام
  • استودیو: توئی انیمیشن
  • کارگردان: یاسوهیرو نوواتاری

انیمه بعدی توپ اژدها زد (بهترین انیمه های شبیه دراگون بال) (Dragon Ball z) است. با اینکه این انیمه اولین انیمه شونن نیست اما قطعا تآثیر گذارترین انیمه در این ژانر محسوب می‌شود و همه انیمه های این لیست از این انیمه الهامات زیادی گرفتند. تغییر سن و ظاهر شخصیت اصلی، سکانس‌های تمرین و حتی پرش های زمانی با این سری رواج زیادی پیدا کردند و از سری توپ اژدها به عنوان پدر انیمه‌های شونن امروزی شناخته میشود. این انیمه در ژانر اکشن، کمدی، فانتزی، محصول سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ است. این مجموعه با پسری جوان دم میمون نما به نام سان گوکو آغاز می‌شود که با یک دختر نوجوان به نام بولما آشنا می‌شود.

آنها با هم به یک ماجراجویی می‌روند تا هفت گوی سری اژدها دراگون بال (رازهای مخفی انیمه دراگون بال Dragon Ball) را پیدا کنند، که توانایی احضار اژدها قدرتمندی به نام شنرون را دارند، که می‌تواند بزرگترین آرزوی هر کسی را بر آورده کند. این سفر منجر به رویارویی با خوکی در حال تغییر شکل به نام اوولونگ، و همچنین یک راهزن صحرایی به نام یامچا و همراهش پوار می‌شود که بعدا متحد می‌شوند.

انیمه Fullmetal Alchemist

معرفی انیمه های شونن ای , بهترین انیمه های شونن ای , انیمه های شونن چیست , شونن آی
انیمه های شونن
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی-درام، خیال‌پردازی
  • کارگردان: یاسوهیرو ایریه
  • استودیو: بونز

انیمه کمیاگر تمام فلزی (قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی) (Fullmetal Alchemist) نام انیمه بعدی این لیست است. این انیمه سال هاست که جایگاه اول سایت مای انیمه لیست را از آن خود کرده است و مشخصا هیچ ایرادی نمی‌توان از این مجموعه گرفت. داستانی جذاب با پیچش هایی جذاب تر و مبارزه های فوق‌العاده و پایانی شگفت انگیز و رضایت‌ بخش این مجموعه را همه چی تمام می‌کند و باعث می‌شود این انیمه یکی از بهترین انیمه های شونن نام گیرد.

این انیمه در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی و درام در سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ منتشر شد. داستان این انیمه دو برادر به نام‌های اادوارد و آلفونسو الریک را به تصویر می‌کشاند که پس از مرگ مادرشان تصمیم می‌گیرند که او را با کیمیاگری دوباره زنده کنند. به علت قانون تبادل برابر در کیمیاگری، آلفونسو کل بدنش و ادوارد یک پای خود را از دست می‌دهد، و خود فرایند زنده‌ سازی نیز با شکست کامل مواجه می‌شود.

Dr. Stone: New World

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های شونن

یک نور سبز مرموز که به طور ناگهانی کره زمین را در بر می‌گیرد، تمام انسان‌ها و حیوانات زمین را به سنگ تبدیل می‌کند. با این حال، انسان‌هایی که به سنگ تبدیل شده‌اند هنوز زنده هستند. داستان این انیمه پس از 3700 سال از این آخرالزمان شروع می‌شود. سنکو، تایجو و گروهی دیگر از افراد که از حالت متحجرانه خود بیدار شده‌اند، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا راهی برای احیای انسان‌های متحجر بیابند.

Dr. Stone بر اساس یک مفهوم علمی ساخته شده است: علم و به ویژه فیزیک که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان ستون فقرات داستان عمل می‌کند. با اینکه در بعضی از مواقع علم در این انیمه کاملاً واقع گرایانه نیست، هنوز توانسته است بسیاری از مخاطبان خود را عاشق علم کند.

Jujutsu Kaisen Season 2

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های شونن

جوجوتسو کایسن (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند.

خوشبختانه، استودیو ماپا (بهترین انیمه های استودیو mappa سال 2023 و تمام دوران) با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد. بدون شک، طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان زده هستند.

محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی (بهترین انیمه‌های دبیرستانی نتفلیکس) را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های جدید در سال 2023 می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمه کاوایی 2023 و تمام دوران
  • محبوب ترین انیمه سریالی نتفلیکس 2023 و تمام دوران
  • فانتزی ترین انیمه های تاریخی 2023 و تمام دوران
  • بهترین انیمه چینی (دونگهوا) 2023 و تمام دوران

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب محبوب ترین انیمه شونن 2023 و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.