محسن تنابنده یک شبه ناگهان پیر شد! | هیچکس این بازیگر را نشناخت

محسن تنابنده یک شبه ناگهان پیر شد! | هیچکس این بازیگر را نشناخت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری بازیگرها درباره محسن تنابنده یک شبه ناگهان پیر شد! | هیچکس این بازیگر را نشناخت مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شکل و شمایل جدیدی از پیری محسن تنابنده

محسن تنابنده یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک گریم عجیب و غریب در اذهان عمومی ظاهر شد.

شکل و شمایل جدیدی از پیری محسن تنابنده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین کاربران غوغا به پا کرده است.

محسن تنابنده در گریم جدید
محسن تنابنده در گریم جدید

او که در سریال رهایم کن یکی از نقش های به یادماندنی را بازی نمود و در خاطره بسیاری از تماشاگران و بینندگان به جای ماند در یکی از سریال‌ها که به زودی پخش خواهد شد با یک شخصیت پا به سن گذاشته ایفای نقش خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

آیا فصل دوم سریال رهایم کن ساخته می شود؟

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. او ابتدا در تئاتر مشغول به فعالیت بود و چند سال بعد برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد.

تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد. او طراح و سرپرست نویسندگان این مجموعه بود و برای این نقش و فیلم‌نامه‌اش برندهٔ سه جایزهٔ حافظ شد.

او همچنین برای بازی در فیلم ندارها (۱۳۸۹) دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرد و برای فراری (۱۳۹۴) بار دیگر برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

وی در درام تحسین‌شدهٔ قهرمان (۱۴۰۰) حضور داشت و برای نقش‌آفرینی در جنگ جهانی سوم (۱۴۰۱) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارهٔ فیلم ونیز شد

نوشته محسن تنابنده یک شبه ناگهان پیر شد! | هیچکس این بازیگر را نشناخت اولین بار در سایت بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.