محسن کیایی: پرسپولیس را دولت می گویند.

محسن کیایی: پرسپولیس را دولت می گویند.

هدف امروز: با توجه به اختلاف امتیازی که در جدول بین ما و استقلال وجود دارد، دیگر چه بخوانم؟ استقلالی ها به فاصله زیاد با پرسپولیس عادت کرده اند! این را هم بگویم که برخی ادعا می کنند بازی ها طراحی شده است، در حالی که چنین ادعایی در واقع یک آرزوی توطئه آمیز است زیرا پرسپولیس در این سال ها بهترین تیم ایران بود و کیفیت خود را در زمین نشان داد، بنابراین نیازی به دادن نیست. توضیحات بیشتر .
محسن کیایی بازیگر مشهوری که او را از فیلم هایی چون ماجرای نیمروز ۲، بارکد و مطرب به یاد داریم، یکی از هنرمندانی است که به صراحت علاقه خود را به رنگ بیان می کند و می گوید طرفدار پرسپولیس هستم. کیایی 23 مرداد 1398 درباره چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر به خبرروزشی گفت: این قهرمانی طعم شکر می دهد. برای ما پرسپولیسی ها این قهرمانی شیرین تر از عسل بود.
ثبات پرسپولیس در دوران برونکو آغاز شد و یحیی گل محمدی بلافاصله پس از حضور در این تیم به خوبی از جناحین دفاع کرد.
کیایی هم برای استقلال خواند و گفت: با توجه به اختلاف امتیازی که در جدول بین ما و استقلال وجود دارد، دیگر چه بخوانم؟ استقلالی ها به فاصله زیاد با پرسپولیس عادت کرده اند! این را هم بگویم که برخی ادعا می کنند بازی ها طراحی شده است، در حالی که چنین ادعایی در واقع یک آرزوی توطئه آمیز است زیرا پرسپولیس در این سال ها بهترین تیم ایران بود و کیفیت خود را در زمین نشان داد، بنابراین نیازی به دادن نیست. توضیحات بیشتر . فراموش نکنیم که پس از رفتن استراماچونی، کشوری برای بازگرداندن او بسیج شد. این اتفاق افتاد اما همچنان پرسپولیس را تیم حاکم می نامند! چرا وقتی برونکو یا کالدرون رفتند و هیچکس به دنبال بازگشت آنها نبود، این موضوعات مطرح نشد؟ مگر با پنجره بسته و رفتن 5 بازیکن کلیدی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسیدیم؟ عده ای می خواهند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرند اما نمی شود.

The post محسن کیایی: پرسپولیس را دولتی می گویند. اولین بار امروز در روزنامه آرمان منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.