محمد بحرانی: پلیس می تواند مرا به خاطر دروغ هایم دستگیر کند!

محمد بحرانی: پلیس می تواند مرا به خاطر دروغ هایم دستگیر کند!

محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه دوشنبه 13 فروردین ماه در برنامه «دورهمی» حضور یافت و از سن واقعی و اطلاعات نادرست شناسنامه اش گفت.

به گزارش صبحگاهی به نقل از خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» دوشنبه 13 فروردین ماه با حضور محمد بحرانی صداپیشه جناب خان و بازیگر سریال نوروزی «دوپینگ» از شبکه نسیم پخش شد. .

بحرانی در این برنامه از سن واقعی خود و ماجرای گرفتن شناسنامه صحبت کرد.

این بازیگر ابتدا با کلاهی که نام تجاری روی آن بود روی صحنه آمد. و در همان دقایق ابتدایی مهران مدیری از او خواست کلاهش را بردارد و دلیل آن را اینگونه توضیح داد:

چون علامت تجاری روی کلاه ثبت شده و اگر در تصویر باشد نوعی تبلیغ برای آن علامت تجاری است.»

بعداً مدیری سن واقعی این بازیگر را پرسید و بحرانی پاسخ داد:

من اساساً عامل خوبی برای افرادی هستم که مرا می بینند و هم سن و سال من هستند.

چون بالاخره به این نتیجه می رسند که خوب مانده اند و به زندگی امیدوارند. و معمولا همه کسانی که سن واقعی من را می دانند می گویند که تو خیلی پیر شده ای. اگر اینجا به شما بگویم قطعا همه شگفت زده خواهند شد

. من متولد 16 آذر 1360 هستم و 38 سال سن دارم. بعد از این جواب، مدیری با خنده گفت: واقعاً خیلی دمت گرم!

روی شناسنامه ام دروغ می گوید

این بازیگر ادامه داد: البته همه اقلام شناسنامه من دروغ است، مثل همه نسل من نه تاریخ تولد درست داریم و نه سال، البته برای خیلی ها محل تولد درست نیست. مثل من. و این موضوع مربوط به میزان نزدیکی و آشنایی پدر نوزاد در دفتر ثبت است.»

این صداپیشه درباره محل تولدش گفت: شناسنامه پدرم برای کازرون است، سه خواهر و برادر بزرگترم در تهران به دنیا آمدند، پدرم به خاطر عمویم مجبور شد به بهشهر برود و من در آنجا به دنیا آمدم.

اما چون می دانست نمی خواهد آنجا بماند شناسنامه مرا برای شیراز برد. به طور کلی تمام مواردی که در شناسنامه من ذکر شده دروغ است و شناسنامه من جعلی است. در حال حاضر، پلیس می تواند مرا با خود برد زیرا اطلاعات شناسنامه جعلی است.»

در ادامه این برنامه مدیری درباره ظاهر محمد بحرانی گفت:

اینطوری که هستی خوبه، هنرمندی، خوش تیپ و رنگ چشمات سبزه، این سبزی از دور معلوم نیست، من در فیلمبرداری «هیولا» متوجه این موضوع شدم، حالا که مریض بودی چه شد. ؟»

بحرانی پاسخ داد: بله خداوند به من چشم رنگی داده که اصلا معلوم نیست در این مورد هم شانس نیاوردم.

واقعا نمی دونم چرا بدم، از اول بد بودم. صدایم کلفت است، موهایم به سرعت ریخت و ته مانده آن سفید شد. اینها دست به دست شد و باعث این موضوع شد».

نوشته محمد بحرانی: پلیس می تواند مرا به خاطر دروغ هایم دستگیر کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.