مدل بعدی هوش مصنوعی OpenAI در ماه دسامبر راه اندازی خواهد شد. Orion 100 برابر قدرتمندتر از GPT-4 – Tekrato است

مدل بعدی هوش مصنوعی OpenAI در ماه دسامبر راه اندازی خواهد شد. Orion 100 برابر قدرتمندتر از GPT-4 – Tekrato است

طبق گزارش ها، هوش مصنوعی OpenAI به نام Orion در دسامبر 2024 راه اندازی خواهد شد.

بحران تکنولوژیک گزارش شده است که OpenAI این تصمیم را گرفته است هوش مصنوعی Orion ابتدا برای شرکای قابل اعتماد عرضه می شود و سپس به صورت عمومی از طریق ChatGPT منتشر می شود. با این حال، یک سخنگوی OpenAI به TechCrunch گفت که این گزارش دقیق است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

راهنمای خرید بازیگرها

هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی OpenAI چه نامی خواهد داشت

به گفته The Verge، مهندسان مایکروسافت امیدوارند در اوایل نوامبر به OpenAI یا Orion دسترسی داشته باشند. البته هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی بزرگ OpenAI همین نام را دریافت خواهد کرد یا خیر. سری مدل o1 برای مدت طولانی در شرکت به عنوان فرز برش شناخته می شد. به همین دلیل احتمال تغییر نام این مدل بسیار زیاد است.

Urain اندکی پس از راه اندازی هوش مصنوعی o1 منتشر می شود. طبق ادعای قبلی یکی از مدیران ارشد OpenAI، این هوش مصنوعی تا 100 برابر قدرتمندتر از GPT-4 خواهد بود. هدف نهایی OpenAI ادغام مدل های زبان بزرگ با یکدیگر در طول زمان و در نهایت دستیابی به هوش مصنوعی عمومی (AGI) یا هوش مصنوعی شبیه انسان است.

راه اندازی مدل جدید OpenAI بسیار مهم است. استارت‌آپ هوش مصنوعی اخیراً 6.6 میلیارد دلار بودجه به ارزش 157 میلیارد دلار جمع‌آوری کرده است و سرمایه‌گذاران انتظار دارند OpenAI به توسعه مدل‌های پیشرفته‌تر با قابلیت‌های بیشتر برای رهبری دنیای فناوری ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: