مدل ۶۲ ساله راز چهره جوانش را فاش کرد!

مدل ۶۲ ساله راز چهره جوانش را فاش کرد!

کارول الت 62 ساله، مدل معروف مد دهه هشتاد، با ظاهر جوان پسند خود در فرش قرمز کن، همه را شگفت زده کرده است!

کارول الت مدل معروف 62 ساله صبح با ظاهر جوان و بی عیب خود ثابت کرده است که غذای خام زیبایی جوانی او را حفظ کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کارول الت چهره قدیمی صنعت مد با حضور در جشنواره کن همه را شگفت زده کرده است.

این مدل قد بلند که در دهه هشتاد با حضور بر روی جلد مجلات ووگ به شهرت رسید، بار دیگر ثابت کرد که حتی در این سن و سال هم زیبایی خاص خود را دارد.

کارول الت روی جلد مجله ووگ

این مدل در این رویداد بزرگ در صنعت فیلم شرکت کرد تا از سری جدید خود با دنیس ریچاردز و رابرت دیوی، “امپراتوری کاغذ” حمایت کند. این سریال درباره نقشه سرقت است.

کارول آلت در فرش قرمز کن در کنار ریچاردز و دیویس و همچنین بلونا گارتی و رابرت گیلینگز دیده شده است.

این بازیگران دست یکدیگر را گرفته بودند و در مقابل دوربین خبرنگاران ژست گرفته بودند. این رویداد در چهارمین روز از ششمین جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه برگزار شد.

رژیم خام گیاهخواری و ورزش منظم!!

کارول الت در مصاحبه های قبلی خود دلیل ظاهر جوان خود را رعایت دقیق رژیم غذایی خام معرفی کرده است.

این مدل و بازیگر کتاب های مختلفی نیز منتشر کرده است. نویسنده پرفروش نیویورکی کتاب هایی مانند A Healthy You نیز متعهد به ورزش مداوم است.

کارول الت
کارول الت روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن

کارول همچنین در مورد رژیم غذایی خود در وب سایت خود صحبت کرده است.

پس از سال‌ها سخنرانی در مورد غذای خام و آموزش در مورد تغذیه، برای من شگفت‌انگیز است که مردم هنوز در مورد اینکه چه بخورند سردرگم هستند.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: اگر به بدن آنچه نیاز دارد – بلوک‌های سازنده، بلوک‌های ساختمانی تمیز- بدهید، تقریباً هر کاری می‌تواند انجام دهد.

می تواند از بیماری جلوگیری کند، می تواند بیماری را تسکین دهد، می تواند ضد پیری باشد.

همچنین می تواند به طور مستقل از آنفولانزا، سرماخوردگی، عفونت سینوسی و سردرد جلوگیری کند. من همه اینها را از دانش دست اول می دانم.

یک مدل 62 ساله راز چهره جوان خود را فاش کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.