مدونای ۶۴ ساله از نامزد ۲۹ ساله خود خواست تا یک قرارداد محرمانه امضا کند!

مدونای ۶۴ ساله از نامزد ۲۹ ساله خود خواست تا یک قرارداد محرمانه امضا کند!

مدونا خواننده مشهور 64 ساله، نامزد 29 ساله بوکسور خود جاش پوپر را مجبور به امضای قرارداد محرمانه کرد!

مدونا، ملکه موسیقی پاپ، صبح ها نگران حریم خصوصی خود و فاش شدن رازهای زندگی خصوصی خود است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، مدونا خواننده 64 ساله نامزد 29 ساله خود را مجبور به امضای قرارداد محرمانه کرد.

طبق این قرارداد جاش پوپر 29 ساله از نظر قانونی نمی تواند در مورد زندگی خصوصی خود و مدونا صحبت کند!

یک منبع نزدیک به این زوج به من اطلاع داده است که جاش پوپر هنوز قرارداد را امضا نکرده است. با این حال، این خواننده 64 ساله مصمم است که اگر جاش با شرایط او موافقت نکند، به این رابطه عاطفی پایان دهد.

این منبع افزود: قانون شماره یک ملاقات با مدونا این است که درباره مدونا صحبت نکنید.

حتی کسانی که قرار است در تور آتی او کار کنند، باید قبل از اینکه بتوانند تست بزنند، قرارداد عدم افشای اطلاعات را امضا کنند.

این در مورد روابط عاطفی او نیز صدق می کند.

حتی قبل از جدی شدن روابط عاطفی، وکیل مدونا با این افراد تماس می گیرد!!

در ماه مارس، مدونا و جاش با انتشار عکس هایی در اینستاگرام، رابطه عاشقانه خود را رسمی کردند. قبل از انتشار این پست اینستاگرامی، ستاره مشهور پاپ در حال تماشای مسابقه بوکس جاش پوپر در منهتن دیده شده بود.

زندگی پرفراز و نشیب احساسی مدونا در چند سال گذشته!

این عاشقانه تنها چند هفته پس از پایان یافتن رابطه عاشقانه مدونا با مدل 23 ساله اندرو دارنل آغاز شد. این خواننده قبل از رابطه عاشقانه اش با دارنل، عاشقانه طولانی مدت با رقصنده پشتیبان خود احلاملک ویلیامز 28 ساله داشت.

پس از جدایی مدونا از ویلیامز در اوایل آوریل 2022، یک منبع نزدیک به جدایی گفت: «مدونا خودش را مشغول یک زندگی اجتماعی شلوغ نگه داشته است.

او زمان خود را پس از جدایی با دوستان و خانواده اش می گذراند. او برنامه شلوغی دارد. او روی بیوگرافی و موسیقی جدید خود کار می کند و همچنین از خانواده خود مراقبت می کند.

مدونا و ویلیامز حتی پس از جدایی خود رابطه نزدیکی داشتند. به گزارش صبح امروز، این زوج به دلیل برنامه های زندگی متفاوت به توافق از یکدیگر جدا شدند.

با وجود وقفه در تولید فیلم زندگینامه این خواننده مشهور، هنوز امیدی برای شروع دوباره با جولیا گارنر وجود دارد. مدونا از جولیا گارنر خواسته است که زندگی او را به طور کامل بشناسد و ارتباط برقرار کند.

این خواننده این فیلم را یکی از مهمترین پروژه های هنری زندگی خود می داند.

مدونای 64 ساله از نامزد 29 ساله خود خواست تا یک قرارداد محرمانه امضا کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.