مدیریت چت در واتس اپ آسان تر شد. میانبرها و ویژگی های امنیتی جدید – Tekrato

مدیریت چت در واتس اپ آسان تر شد. میانبرها و ویژگی های امنیتی جدید – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

واتس اپ اخیرا میانبر جدیدی را در نسخه بتا اندروید اضافه کرده است. این گزینه مدیریت چت در واتس اپ را ساده می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی افراد یا گروه ها را به لیست خود اضافه کنند.

این میانبر که در واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.24.19.25 دیده می شود، در واقع به کاربران این فرصت را می دهد که به سرعت لیست های چت جدید ایجاد کرده و افراد را بدون وارد کردن تنظیمات به لیست های ایجاد شده اضافه کنند. این قابلیت با هدف صرفه جویی در وقت کاربران در صفحه اطلاعات چت در دسترس قرار گرفته و مدیریت چت ها در واتس اپ را آسان تر می کند.

میانبر جدید برای مدیریت چت ها در واتس اپ اضافه شد

گزارش WABetaInfo نشان می دهد که با ضربه زدن روی این میانبر، منویی باز می شود که از طریق آن کاربران می توانند فرد یا گروه مورد نظر را به یک لیست اضافه کنند یا حتی یک لیست جدید ایجاد کنند. همچنین امکان حذف افراد یا گروه ها از لیست ها از طریق این منو وجود دارد. این ویژگی با ایجاد فیلترهای خودکار برای لیست های چت، دسترسی سریع تری به مکالمات مربوطه را برای کاربران فراهم می کند.

میانبر جدید برای مدیریت چت ها در واتس اپ اضافه شد

علاوه بر این، واتس اپ ویژگی های دیگر نیز در حال توسعه است. در میان آنها گزینه ای برای ایجاد پیوند تماس در چت های گروهی وجود دارد که به مدیران گروه اجازه می دهد تا به جای اطلاع دادن به صورت جداگانه، اعضای گروه را برای شرکت در تماس دعوت کنند، به سادگی با اشتراک گذاری یک پیوند تماس به آنها اطلاع دهند.

علاوه بر این، واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی “علامت گذاری همه به عنوان خوانده شده” و یک ویژگی امنیتی جدید است که امکان استفاده از داده های بیومتریک را برای دسترسی به پشتیبان های رمزگذاری شده فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ [+آموزش تصویری]
  • مسنجر و پیام رسان واتس اپ به زودی با سایر برنامه ها همگام خواهند شد
  • اپل تسلیم شد؛ کاربران آی پد در اروپا مجبور نیستند برنامه ها را از اپ استور دانلود کنند
  • نحوه برقراری تماس گروهی در واتس اپ [آموزش تصویری تماس گروهی صوتی و ویدیویی در واتساپ]

مدیریت چت ها در واتس اپ آسان تر شد. میانبرها و ویژگی های امنیتی جدید برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.