مدیر عامل OpenAI: از هوش مصنوعی انتظار زیادی نداشته باشید – بازیگرها

مدیر عامل OpenAI: از هوش مصنوعی انتظار زیادی نداشته باشید – بازیگرها

مدیر عامل OpenAI: از هوش مصنوعی انتظار زیادی نداشته باشید اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

این روزها استفاده از هوش مصنوعی این امر بسیار رایج شده است و برخی ممکن است انتظار معجزه ای را داشته باشند که باعث شود، مدیر عامل OpenAI، Brad Lightcap بگوید: “هوش مصنوعی یک شبه کسب و کار شما را متحول نمی کند.”

Open AI یک شرکت تحقیقاتی غیرانتفاعی هوش مصنوعی (AI) آمریکایی است که هدف آن توسعه هوش مصنوعی دوستانه برای خدمت به بشریت است. این شرکت در تلاش است سازمان ها را به استفاده از هوش مصنوعی تشویق کند. با این حال، Light Cap، مدیر ارشد OpenAI، می گوید که هوش مصنوعی نمی تواند یک شبه تجارت را تغییر دهد. کاربران انتظار تغییر فوری در این قابلیت را دارند، اما امکان پذیر نیست. در نتیجه، به نظر نمی رسد که هوش مصنوعی در کوتاه مدت فرآیند کسب و کار را تغییر دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • AstraZeneca با شرکت هوش مصنوعی Absci برای درمان سرطان همکاری می کند
  • گوگل به زودی پیش نمایشی از هوش مصنوعی جمینا را به نمایش می گذارد
  • بنیانگذار DeepMind به ایلان ماسک گفت که هوش مصنوعی می تواند طرح زندگی در مریخ را نابود کند.

استفاده از هوش مصنوعی در تجارت

مدیر اجرایی OpenAI در مصاحبه ای با CNBC گفت: “کسب و کارها انتظار دارند که هوش مصنوعی مولد بسیاری از مشکلات را حل کند، هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش دهد و در صورت اشتباه کردن، رشد را به تجارت بازگرداند.” اگرچه هوش مصنوعی می‌تواند اوضاع را بهتر کند، اما نمی‌تواند مشکلات را به طور کامل حل کند زیرا این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی است.

استفاده از هوش مصنوعی
استفاده از هوش مصنوعی

OpenAI چت ربات ChatGPT را معرفی کرد که به گفته این شرکت به عنوان یک دستیار انسانی عمل می کند و با تبلیغات گسترده خود افراد زیادی را به استفاده از این ربات چت با هدف تسهیل تجارت خود تشویق کرد. متعاقباً، نگرانی برخی از کاربران در مورد انتشار ناخواسته اطلاعات، شرکت های بزرگ در زمینه هوش مصنوعی از جمله OpenAI، مایکروسافت و آمازون را مجبور کرد تا برای ایجاد امنیت بیشتر، نسخه های سازمانی هوش مصنوعی را ایجاد کنند.

در همین راستا OpenAI نیز نسخه سازمانی ChatGPT محبوب را با امنیت بیشتر به کاربران خود معرفی کرد و همچنین اعلام کرد که نسخه سازمانی ChatGPT اطلاعات خصوصی و محرمانه شرکت ها را حفظ می کند. با این حال، مدیر عامل OpenAI اظهار داشت که این شرکت همچنان در حال بررسی لیست انتظار طولانی شرکت ها برای دسترسی به نسخه سازمانی ChatGPT است. او می گوید نباید انتظار داشته باشید که هوش مصنوعی به سرعت تجارت شما را متحول کند.

علیرغم تمهیدات اندیشیده شده، به نظر می رسد هنوز هوش مصنوعی در بین مردم رخ نداده است. به عنوان مثال، چت ربات بانکی که با کمک OpenAI ساخته شده بود، مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت و باعث نارضایتی کاربران شد. آنها می گویند هوش مصنوعی کار آنها را آسان نکرده است زیرا مردم هنوز ترجیح می دهند با یک انسان به جای یک ربات چت در مورد تجارت خود تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • پروژه منهتن چیست؟
  • فسفر سفید چیست؟
  • هوش مصنوعی چیست؟
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی در تجارت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مدیر عامل OpenAI: از هوش مصنوعی انتظار زیادی نداشته باشید اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.