مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین; مدارک مورد نیاز [+ مبلغ ثبت نام] – بارها و بارها

مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین;  مدارک مورد نیاز [+ مبلغ ثبت نام] – بارها و بارها

مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین؛ مدارک مورد نیاز [+ مبلغ ثبت نام] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به رسید آنلاین گذرنامه اربعین می توانید این کار را در خانه یا کافی نت یا هر جا که اینترنت وجود دارد انجام دهید. برای این کار لازم است برخی از اسناد را بارگذاری کنید. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

حدود 18 روز دیگر چهلمین ولادت اباعبداللهی است که او را به نام اربعین حسینی می شناسیم. همه ساله با نزدیک شدن به این روز بزرگ، مسلمانان از سراسر جهان به عراق و کربلا می روند تا ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دهند. اما برای رفتن به عراق نیاز به داشتن گذرنامه اعم از اصل یا زیارتی است.

گذرنامه زیارتی ویژه اماکن زیارتی است که 3 سال است دولت برای تسهیل کار و دوری از حملات مردمی به دفاتر پلیس استفاده می کند +10. امسال نیز زائران اربعین می توانند به کربلای معلی سفر کنند گذرنامه زیارتی برای دریافت در این مقاله مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین را توضیح می دهیم.

بیشتر بخوانید: پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین آغاز شد [ + جزئیات]

مراحل و روش های دریافت گذرنامه اربعین به صورت آنلاین

امسال طبق تدابیر دولت زرین اربعین می تواند گذرنامه ویژه زیارت دریافت کند. این امر از طریق توافق بین دولت ایران و عراق محقق می شود. ثبت نام گذرنامه اربعین به طور کلی می توان آن را به 3 روش زیر انجام داد:

  1. شخصاً به کلانتری +10 مراجعه کنید (از این طریق می توانید به جای پاسپورت اربعین برای دریافت اصل گذرنامه اقدام کنید)
  2. ثبت نام آنلاین از طریق سامانه سخا
  3. ثبت نام آنلاین از طریق اپلیکیشن پلیس من.

در روش اول که بدیهی است باید مدارک خود را به کلانتری +10 ببرید و از آنجا درخواست خود را ثبت کنید. این روش اصلاً ارزان نیست. زیرا علاوه بر هزینه بیشتر، هزینه سفر نیز به هزینه اصلی اضافه می شود. به غیر از این، ارزش تلف کردن وقت را ندارد.

مراحل و روش های دریافت گذرنامه اربعین به صورت آنلاین

درخواست گذرنامه اربعین در سامانه سخا

برای ثبت نام از این طریق باید وارد این سامانه به آدرس https://sakha.epolice.ir/ شوید. در ادامه وارد پنجره خدمات فراجا شوید و درخواست خود را در قسمت مربوطه ثبت کنید.

درخواست پاسپورت اربعین از طریق اپلیکیشن پلیس من

برای راحتی و سهولت کار پیشنهاد می کنیم از طریق این اپلیکیشن برای دریافت گذرنامه اربعین اقدام کنید. در زیر مراحل درخواست آمده است:

  • به برنامه پلیس من وارد شوید
  • وارد لیست خدمات شوید
  • گزینه پلیس، قودرنامه و اماکن.
  • گزینه صدور و تمدید گذرنامه را انتخاب کنید.
  • شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس کد ورود را ثبت کنید
  • روی گزینه گذرنامه زیارتی ضربه بزنید.
  • پس از آن اطلاعات شما قابل مشاهده است.
  • اگر اطلاعات شما نادرست است، می توانید آن را ویرایش کنید. برای ویرایش آدرس نادرست، آدرس صحیح خود را در قسمت آدرس وارد کنید
  • در این مرحله باید یک عکس 3*4 از خودتان با شرایط و ضوابط تایید شده آپلود کنید و سپس روی گزینه درخواست ثبت نام ضربه بزنید.
  • در این مرحله شما باید هزینه اخذ پاسپورت اربعین مبلغ 65 هزار تومان را پرداخت کنید.
  • پس از آن اطلاعات ثبت شده و پاسپورت به آدرس ثبت شده شما ارسال می شود.

مراحل و روش های دریافت گذرنامه اربعین به صورت آنلاین

بیشتر بخوانید:

  • نحوه ثبت نام وام اربعین; مبلغ وام اربعین 1403 [+ لینک ثبت نام]
  • توقف اتوبوس در اربعین حسینی 1403 ممنوع شد
  • شرایط دریافت ارز اربعین; نحوه دریافت سکه اربعین 1403 [+ مبلغ]
  • فروش پروازهای چارتر در ایام اربعین ممنوع است. جزئیات جدید نحوه فروش بلیت اربعین

نظر شما در مورد مراحل، روش و هزینه اخذ گذرنامه زیارت اربعین چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مراحل دریافت آنلاین گذرنامه اربعین؛ مدارک مورد نیاز [+ مبلغ ثبت نام] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.