مرد عنکبوتی و ستاره معروف ازدواج کردند؟!

مرد عنکبوتی و ستاره معروف ازدواج کردند؟!

زنیا، هنرپیشه موفق هالیوود که نامزدی خود را با تام هالند بازیگر بریتانیایی در سال 2021 رسمی کرد، با حلقه ای با حروف اول نامزدش دیده شده است!

به بازیگرها – زندایا و تام هالند بازیگران مشهور هالیوود ممکن است رابطه خود را به سطح بالاتری برسانند، زندایا برنده گلدن گلوب با حلقه ای خاص در دست دیده شده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، روز دوشنبه 29 اسفند ماه، ناخن گیر این ستاره هالیوودی ویدئویی از ناخن های خود را به اشتراک گذاشت.

در این ویدیو بازیگر 26 ساله سریال سرخوشی در حالی که مانیکور صورتی خود را به رخ می کشد، انگشتری طلا در دست دارد.

اما این انگشتر در انگشت اشاره اوست!

حکاکی این انگشتر در این ویدئو به وضوح قابل مشاهده نیست. به گزارش صبحگاهی، گروهی از کاربران بر این باورند که حروف حک شده روی این انگشتر «TH» برای نام و نام خانوادگی تام هالند است.

گروه دیگری از کاربران در فضای مجازی استدلال کرده اند که به نظر می رسد این حروف «ZH» ترکیبی از نام زندیا و نام خانوادگی تام هالند است!

زندیا با والدین تام هالند در لندن آشنا شد!

این قطعه جواهر روی دست زندایا دیده شد که این زوج چند روز پیش در لندن در حال معاشرت بودند.

در این سفر زندایا و تام هالند نیز در حال قدم زدن با پدر و مادر بازیگر مرد عنکبوتی، دومینیک هالند و نیکی هالند دیده شدند. این اولین باری است که زندایا با والدین تام در ملاء عام دیده می شود.

روز بعد، زوج جوان در حالی که دست در دست یکدیگر در خارج از یک فروشگاه زنجیره ای دیده بودند. جایی که خیلی ها تام هالند را شناختند و با او عکس گرفتند اما انگار هیچکس متوجه حضور نامزد معروفش نشد!

این زوج از زمان رسمی شدن در سال 2021 ترجیح داده اند رابطه خود را خصوصی نگه دارند.

با این حال، تام و زندایا در طول سال ها در مراسم ها و مهمانی های متعددی با هم دیده شده اند.

زندایا و تام هالند، 26 ساله، رابطه عاشقانه خود را هنگام فیلمبرداری مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2016، اولین فیلم مشترک سه گانه مارول، آغاز کردند.

ارسالی از مرد عنکبوتی و ستاره معروف ازدواج کردند؟! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.